Lama idup dah ni !

10:08 PTG
Korang rasa aku amik gambar apa ? Hehe ... Nampak bapak tiri laki mak lighter tu ? Besar gedabak betuiii ... Aku pelik tul mamat yang empu...

Penat pala otak

6:40 PTG
Aku tak tau nape penat semacam .. mungkin tak cukup tido kot ..semalam pun tido lewat ..haih .. mungkin jugak aku tadi banyak bergerak .. ke...

Salam.. selamat pagi ...

6:09 PG
Salam ... Hehe..sihat ? Aku tau semalam ( ke pagi tadi ) , entri aku mmg agak panas sehingga ada yang teringin membalas dengan menggunakan...

Akukah buta fesyen ?

1:36 PG
Ada sekali tu .. aku baru balik kerja .. dalam lrt tak silap aku .. cerita lama ni .. 2-3 tahun dulu rasanya .. Aku ternampak la dua orang ...

Tak bley tido aaa..

1:03 PG
Huhu.. mungkin ari ni aku dah terlampau banyak tidur kot .. Badan pon tak penat sangat .. cuma minda je masih keletihan .. Perlu g mana man...

Peringatan



Ini adalah blog peribadi.Sebarang pendapat yang saya luahkan di sini adalah dari saya sendiri ,tidak melibatkan mana mana pihak kecuali jika saya letakkan nama pemiliknya.

Sebarang PRINT SCREEN terhadap blog ini adalah dilarang kecuali atas keizinan tuan punya blog. Tuan punya blog tidak teragak agak mengambil tindakan undang undang jika hak persendirian ini dicabuli.

Pendapat penulis tidak semestinya kekal .

Terima Kasih ..

BEN ASHAARI