Siapa lagi bijak ?

9:06 PTG
Weee... lepak lagi kat sini .. Tadi semasa nak datang ke FC P9, Putrajaya , aku terpaksa berpusing pusing depan MOF berkali kali disebabkan ...

Jelajah Blog : MISS IZAH

5:08 PTG
pheewitt...awek ganu neh ... single lagiiiii... seyes..takde yang berpunya .. sapa sapa yang berminat , sila isi borang yer .. hehe..guwau ...

Nak g gym ... tapi ??

4:27 PTG
M.A.L.A.S .... MALAS .. .workout kat umah je la kang ... planning malam ni dah ada .. nak g melepak kat Alamanda .. kul 1030 nak tengok movi...

Jelajah Blog : My Love

2:51 PTG
Berbunga bunga blog ni eh ... IBU ARIFA ....Isteri kepada Mohd Fadli dan Ibu kepada Arifa Dalilah. Masih lagi suri rumah sepenuh masa... ...

Cerah mata ku semula !

12:50 PTG
Celik celik mata .... aku terus ajak wife g Alamanda... Nak g cari spek .. tak tahan dah dek 'ketidaknampakan' dunia ini .. dalam er...

Dendamku Berbalas !

7:05 PG
Bukanlah dendam pon cuma nak kenakan balik jer .. tu pun secara tak sengaja... tiba-tiba terfikir .. Kan wife aku g outstation kan ? Dia dah...

Peringatan



Ini adalah blog peribadi. Tidak terkait dengan mana mana parti politik walaupun ada artikal berbaur politik secara ringan. Sebarang pendapat yang saya luahkan di sini adalah dari saya sendiri ,tidak melibatkan mana mana pihak kecuali jika saya letakkan nama pemiliknya.

Sebarang PRINT SCREEN terhadap blog ini adalah dilarang kecuali atas keizinan tuan punya blog iaitu, Ben Ashaari. Saya tidak teragak agak mengambil tindakan undang undang jika hak persendirian ini dicabuli , sengaja atau tidak sengaja. Amaran dah diberikan. Sapa suruh tak baca !

Pendapat penulis tidak semestinya kekal. Boleh berubah bila ada maklumat tambahan yang punya bukti atau fakta yang lebih sahih.

Jika ada sebarang pertanyaan atau penambahbaikan , boleh hubungi saya melalui email.

Terima Kasih ..

BEN ASHAARI

Blogger Sejak 2009


Dikuasakan oleh Blogger.