Haru Laa Lu Ben Ashaari !

8:38 PTG
Petang tadi , aku nak ke Cheras ... nak g gym kan ? Dah selesai pon ..skang ni aku kat ERL Putrajaya lak ... tunggu wife aku sampai dari Kel...

Lega Yer ???

4:00 PTG
Ekekeke... membebel dari tadi tak sudah .. pastu diam .. ni nak sambung balik .. Apakah isunya kali ini?? Neh ... cuma nak bagi je .. aku ...

YM BEN ASHAARI

2:54 PTG
Cuma nak bagitau .. Ym aku ialah BENASHAARI .. jika ada sebarang masalah , ym kat situ jer yer ... insyaAllah aku tolong mana yang termamp...

Peringatan



Ini adalah blog peribadi.Sebarang pendapat yang saya luahkan di sini adalah dari saya sendiri ,tidak melibatkan mana mana pihak kecuali jika saya letakkan nama pemiliknya.

Sebarang PRINT SCREEN terhadap blog ini adalah dilarang kecuali atas keizinan tuan punya blog. Tuan punya blog tidak teragak agak mengambil tindakan undang undang jika hak persendirian ini dicabuli.

Pendapat penulis tidak semestinya kekal .

Terima Kasih ..

BEN ASHAARI