Jumpa Member Lama ..

9:15 PTG
Sampai kat Putrajaya tadi dalam kul 645 petang gitu .. wife dah tunggu lama dah .. terus g makan kat Food Court , P9 ... Sampai sana , wif...

Masa untuk ????

4:55 PTG
G gym la pulak .. sambung bebel kat sana ... ni dah berkurun asik ponteng jer .. Adik aku sendiri pun dh mula pasang badan .. silap silap di...

Jelajah Blog : MR.POTTER

9:30 PG
Weeee.. lega diaaa ..akhirnya tiba gak blog dia .. kan NABIL kan... Geram tul tengok kamera dia tu ha...tak tau la bila leh capai hajat nak...

Peringatan



Ini adalah blog peribadi. Tidak terkait dengan mana mana parti politik walaupun ada artikal berbaur politik secara ringan. Sebarang pendapat yang saya luahkan di sini adalah dari saya sendiri ,tidak melibatkan mana mana pihak kecuali jika saya letakkan nama pemiliknya.

Sebarang PRINT SCREEN terhadap blog ini adalah dilarang kecuali atas keizinan tuan punya blog iaitu, Ben Ashaari. Saya tidak teragak agak mengambil tindakan undang undang jika hak persendirian ini dicabuli , sengaja atau tidak sengaja. Amaran dah diberikan. Sapa suruh tak baca !

Pendapat penulis tidak semestinya kekal. Boleh berubah bila ada maklumat tambahan yang punya bukti atau fakta yang lebih sahih.

Jika ada sebarang pertanyaan atau penambahbaikan , boleh hubungi saya melalui email.

Terima Kasih ..

BEN ASHAARI

Blogger Sejak 2009


Dikuasakan oleh Blogger.