Mana Tiket Erl Aku ??

6:24 PTG
Sampai kat stsn BANDAR TASIK SELATAN , aku berjalan dengan selambanyer sbb aku tau ERL baru je terlepas.. ada lagi setengah jam ... cool be...

Projek Esok ...

5:07 PTG
Ermm..ada kawan di FB ajak ke Subang Avenue .. Dia baru launching salun kecantikan .. saja ajak aku pastu nak pomot skit skit dalam blog .. ...

Terima Kasih - MAT GEBU

8:07 PG
Salam , Tempoh hari aku ada mengeluarkan entri berkenaan KELAB BLOGGER ... Alhamdulillah .. nampaknya ramai blogger berminat lebih lebih ...

Kenapa Perlu Berperang ?

1:19 PG
Aku dok layan citer The Pasific kat Astro .. Kisah Perang Dunia ke 2 ... Amerika vs Jepun ... Amerika ni rajin betul kan ... Kat Eropah pun ...

Peringatan



Ini adalah blog peribadi. Tidak terkait dengan mana mana parti politik walaupun ada artikal berbaur politik secara ringan. Sebarang pendapat yang saya luahkan di sini adalah dari saya sendiri ,tidak melibatkan mana mana pihak kecuali jika saya letakkan nama pemiliknya.

Sebarang PRINT SCREEN terhadap blog ini adalah dilarang kecuali atas keizinan tuan punya blog iaitu, Ben Ashaari. Saya tidak teragak agak mengambil tindakan undang undang jika hak persendirian ini dicabuli , sengaja atau tidak sengaja. Amaran dah diberikan. Sapa suruh tak baca !

Pendapat penulis tidak semestinya kekal. Boleh berubah bila ada maklumat tambahan yang punya bukti atau fakta yang lebih sahih.

Jika ada sebarang pertanyaan atau penambahbaikan , boleh hubungi saya melalui email.

Terima Kasih ..

BEN ASHAARI

Blogger Sejak 2009