Wanita Dan Airmata

11:57 PTG
Awat laa perempuan mudah benar mengalirkan airmata ? Kerana hatinya yang mudah terusik ? Terlalu sensitifkah ? Aiseyman ... gembira , menan...

Sauna Bergerak ..

7:27 PTG
Fuhh... bukan senang nak dapat masuk bilik sauna yang bergerak dari satu tempat ke satu tempat .. Aku tak pasti la ari ni diaorg buat promos...

Kenapa Aku Berblog ???

1:56 PTG
Hehehe.. Kenapakah aku berblog ? Kerana duitkah ? Tentu sekali ..sapa tak nak duit mudah kan ? Dari aku jual burger tiap tiap malam , atau...

Sian Abang Polis

11:09 PG
Beginilah harga yang perlu dibayar oleh warga polis .. Dengan gaji yang tak setimpal berbanding risikonya .. Baru nak rasa elaun naik .. dah...

Nyaris Nahas !

6:17 PG
Salam .. selamat pagi ... hehe... Malam tadi aku terjebak jugak layan citer KOREA ... aku tengok steady jer ... citer tu mmg best la .. Taj...

Peringatan



Ini adalah blog peribadi. Tidak terkait dengan mana mana parti politik walaupun ada artikal berbaur politik secara ringan. Sebarang pendapat yang saya luahkan di sini adalah dari saya sendiri ,tidak melibatkan mana mana pihak kecuali jika saya letakkan nama pemiliknya.

Sebarang PRINT SCREEN terhadap blog ini adalah dilarang kecuali atas keizinan tuan punya blog iaitu, Ben Ashaari. Saya tidak teragak agak mengambil tindakan undang undang jika hak persendirian ini dicabuli , sengaja atau tidak sengaja. Amaran dah diberikan. Sapa suruh tak baca !

Pendapat penulis tidak semestinya kekal. Boleh berubah bila ada maklumat tambahan yang punya bukti atau fakta yang lebih sahih.

Jika ada sebarang pertanyaan atau penambahbaikan , boleh hubungi saya melalui email.

Terima Kasih ..

BEN ASHAARI

Blogger Sejak 2009


Dikuasakan oleh Blogger.