Sepetang Di Bionic Gym

7:40 PTG
Hari Ke 2 aku turun gym... minggu lepas 3x je .. tu pun main main .. ari ni pun main main gak .. hahaha .. lom ada mood sangat nak buat ba...

Naik lagi ALEXA ....

2:56 PTG
Dah berada bawah 200 ribu ... Malaysia lak dah 500 lebih .. ermmm ..rasanya dalam minggu ni leh dapat TOP 500 .. hehehe... susah gak nak ma...

Sokong Sokong !!

12:42 PTG
Aku sokonggggg .. Apa yg ko sokong tu Ben ?? Ni haaa ... kata kata Datuk IBRAHIM ALI ... " menyarankan kekebalan Ahli Parlimen di Dew...

Mana Aci Gitu !!

12:25 PTG
Undi calon BN tanda sokongan kepada Najib ??? Mana boleh gitu .. sokong ke tak sokong ke .. pengundi mestilah memilih calon yang buat ker...

Lelaki Kena Rogol ?

12:09 PTG
Lelaki kena rogol dek lelaki ? Pheeeww.. Dasat.. kalau dalam penjara atau dalam pusat tu , aku percaya la gak ..banyak dah cerita gitu .. cu...

Demi Cinta Ku ...

11:00 PG
Cinta ? Apa ada pada cintaaa wehhh .. Cinta pada muuu .. Cinta pada Allah dan RasulNya , mmg tak leh nak dibandingkan pada mereka yang semem...

Peringatan



Ini adalah blog peribadi. Tidak terkait dengan mana mana parti politik walaupun ada artikal berbaur politik secara ringan. Sebarang pendapat yang saya luahkan di sini adalah dari saya sendiri ,tidak melibatkan mana mana pihak kecuali jika saya letakkan nama pemiliknya.

Sebarang PRINT SCREEN terhadap blog ini adalah dilarang kecuali atas keizinan tuan punya blog iaitu, Ben Ashaari. Saya tidak teragak agak mengambil tindakan undang undang jika hak persendirian ini dicabuli , sengaja atau tidak sengaja. Amaran dah diberikan. Sapa suruh tak baca !

Pendapat penulis tidak semestinya kekal. Boleh berubah bila ada maklumat tambahan yang punya bukti atau fakta yang lebih sahih.

Jika ada sebarang pertanyaan atau penambahbaikan , boleh hubungi saya melalui email.

Terima Kasih ..

BEN ASHAARI

Blogger Sejak 2009


Dikuasakan oleh Blogger.