Dapur Tanpa Sempadan...

Ahad, 30 Mei 2010

MR KLANG PARADE 2010 - 15


17 orang peserta untuk kategori 70kg kebawah .. Hanya 5 yang terpilih ke peringkat akhir .. Tunggu punya tunggu.. jerit punya jerit ... .. hehehe .. dapat gak dia tergolong ke peringkat akhir ..

Peringkat akhir lak , lambat lagi .. maka terpaksalah aku balik awal .. termasuk kawan kawan aku .. huhu ... Apa pun , pertandingan bina badan ni mmg pertandingan yang tak perlu ada kad merah atau kad kuning ... hahahaha... semua adalah kawan dalam ni.. kalah atau menang , semua geng !! Satu komuniti...satu bidang ... tak yah gaduh gaduh .. kan kan .. i likeeee

MR.KLANG PARADE 2010 - 14


Akhirnya ... naik jugak member aku neh... huh.. lege.. tengok dia pun macam nak pengsan... siap bagitau sakit pinggang lagi masa tu.. dok tahan air... kasi betul betul kering badan dia tu.. tengok ..berkilat kan badan dia tuu.. perghh...

MR.KLANG PARADE 2010 - 14

Persiapan terakhir sebelum naik ke pentas .. huhuh.. touch up skit skit .. yang lain dah ready to rock !! hahaha..

Aku ? Dah mula kelaparan.. dok tunggu bila la nak naik nehh ... huhu ...

MR KLANG PARADE 2010 - 13

Adoiyai... gergasi sungguh... yang perempuan jgn tengok... hahahaa

MR.KLANG PARADE 2010 - 11


Peserta menunjukkan belang masing masing .... kategori JUNIOR... member aku masuk kategori bawah 70kg... lom sampai masa lagi .. kira aku datang ni nak sokong dia je la.. kalau dia tak masuk , tak nak g pun sebenarnya ...

MR.KLANG PARADE 2010 - 10

Pertandingan bermula .... kategori JUNIOR... huhu.. junior sendiri pun dah mcm raksasa.. besor besor ... huhuh...

MR.KLANG PARADE 2010


Peserta peserta dari pelbagai kategori juga sedang bz mewarnakan badan masing masing dengan bantuan rakan ... hehehe... kalau kulit benar benar gelap , rasanya tak perlu dah warnakan ... kira dah cun la gitu .. hehehe ...

MR.KLANG PARADE 2010 - 9



Huhu ..seluruh badan perlu dicat dengan betul ... barulah boleh nampak setiap otot yang terkeluar semasa aksi mempamerkan otot di depan juri ... huhu... kalau tak nampak , kuranglah markah..patut boleh juara , dapat no 2 lak .. kan rugi tuuu...

MR KLANG PARADE - 8

MR KLANG PARADE 2010

Huhuhu .. teruk pulak kualiti gmbar neh.. nak tak nak kena lak letak gak sbb nak kongsi ilmu skit ... walaupun tak penting tapi bagi yang tertnya kenapa badan ahli bina badan nampak hitam setiap kali atas pentas , ni lah rahsianya... CAT..hehehe... apa nama cat tu pun aku tak tau .. hahaha

MR.KLANG PARADE 2010 - 7

MR.KLANG PARADE 2010

Operasi mengecat badan bukannya seperti mewarna kertas lukisan... hehehe..memerlukan ketelitian dan kemahiran... huhu.. lelaki je buleh buat.. kalau perempuan pun , pastikan isterinya.. hehee.. kang.. haaaaa.... lalalalala

MR.KLANG 2010 - 6

MR.KLANG 2010 - Persediaan

Pada yang tak tau .. ni la dia operasi mengecat badan .. badan peserta pertandingan akan di cat dengan warna gelap agar bentuk badan dan otot akan jelas kelihatan ... hehehe... bukan senang nak cat.. kena pakar mengecat ... bukan pakar cat umah la.. lain tuu... hehe ..

Nak cat ni pun mengambil masa yang agak lama ...

MR.KLANG PARADE 2010 - 5

MR. KLANG PARADE 2010

Din dah mula nak memanaskan badan .. huhuh.. jgn terkedu gambar gambar selepas ini yer. .. Operasi mengecat badan akan dimulakan ... Kemudian disusuli dengan memanaskan badan .. Suasana makin hangat ... orang ramai mula berkumpul di luar ... Aku ? Dok hidu asap rokok.. adehhh.. abis busuk bau badan aku dek asap rokok ... bukan aku yang hisap ler... geng geng aku tu haaa..

MR .KLANG PARADE - 5

Sementara dok tunggu diorg mengecat badan peserta , aku mengonlinekan diri .. member aku ( tokey gym ) dah mula sangap.. dia ngan tak cukup tidur.. huhu ... padan mukaaa... sapa suh tidur lewat kan .. haahhaha

MR.KLANG PARADE 2010 - 4

Cameraman tak bertauliah .. hehehe... dalam kereta asik jadi bahan jer ... suka sangat nyanyi lagu " Halimah Jongang" .. haa.. aku nasihat jgn dok ejek.. nanti kang kena nyanyi lagu " Anakku Jongang " .. huhuh.. baru tauuuu

MR.KLANG PARADE - 3


MR. KLANG PARADE 2010

Ini pentas yang disediakan untuk pertandingan tersebut ... orang ramai dah tertunggu tunggu.. bilaaa la nak mula ... kesian kat peserta sbb diorng lama dah menunggu.. huhu... dengan diet lagi.. fuh.. mmg satu kesabaran dalam bidang ni ... nak datang ni pon cuma makan buah ..

MR.KLANG PARADE 2010 - 2

MR. KLANG PARADE 2010

Hadirin yang datang untuk tengok pertandingan tersebut .. Emm.. ramai gak awek awek ekk .. hehehe .. Kalau ikut jadual , kul 12 tu dah mula dah.. tapi lambat lak kali ni .. member aku tu dari kul 7 dah ada kat situ.. sian dia .. ada peserta yang datang bawak ahli keluarga sekali..bgus bagus...

MR. KLANG PARADE 2010 - 1

Member gym yang g ke KLANG PARADE ... gerak dalam kul 11 lebih gitu.. janji kul 10.. huwaaa..lama giler tunggu sorang sorang ... huh

Mentari Muncul Kembali..Alhamdulillah Kita Bertemu Lagi ...

Salam wahai sahabat sahabat ku ...

Sihat pagi ni ? Lenakah tidur anda ? Alhamdulillah ... Apa perancangan hari ni ? Apa saja perancangan anda semua , aku harap semuanya berjalan dengan lancar ... insyaAllah..

Aku nak ke Klang Parade pagi ni.. tak tau berapa lama kat sana .. Tak nak lama lama .. byk keje lagi kat rumah ... ni pergi pun nak support member yang masuk bertanding ..

Berkenaan dengan kawan wifeaku yang baru semalam kehilangan babynya tu .. ermm... kalau korang nak sampaikan rasa simpati korang , bolehlah ke blognya .. sini.. ini je aku mampu lakukan sebagai sahabat blog ... nak g ziarah , kata wife , tak nak jumpa sapa sapa lagi .. hurm... kasihan ..

Ok la... nak lelap sat.. setengah jam je.. kul 8 lebih gerak ler ke Cheras.. semua kumpul sana ... Jumpa lagi nanti .. secara live dari KLANG PARADE ...insyaAllah..
Related Posts with Thumbnails

Peringatan



Ini adalah blog peribadi.Sebarang pendapat yang saya luahkan di sini adalah dari saya sendiri ,tidak melibatkan mana mana pihak kecuali jika saya letakkan nama pemiliknya.

Sebarang PRINT SCREEN terhadap blog ini adalah dilarang kecuali atas keizinan tuan punya blog. Tuan punya blog tidak teragak agak mengambil tindakan undang undang jika hak persendirian ini dicabuli.

Pendapat penulis tidak semestinya kekal .

Terima Kasih ..

BEN ASHAARI