MR KLANG PARADE 2010 - 15

10:41 PTG
17 orang peserta untuk kategori 70kg kebawah .. Hanya 5 yang terpilih ke peringkat akhir .. Tunggu punya tunggu.. jerit punya jerit ... .. ...

MR.KLANG PARADE 2010 - 14

9:30 PTG
Akhirnya ... naik jugak member aku neh... huh.. lege.. tengok dia pun macam nak pengsan... siap bagitau sakit pinggang lagi masa tu.. dok t...

MR.KLANG PARADE 2010 - 11

7:53 PTG
Peserta menunjukkan belang masing masing .... kategori JUNIOR... member aku masuk kategori bawah 70kg... lom sampai masa lagi .. kira aku d...

MR.KLANG PARADE 2010

7:10 PTG
Peserta peserta dari pelbagai kategori juga sedang bz mewarnakan badan masing masing dengan bantuan rakan ... hehehe... kalau kulit benar ...

MR.KLANG PARADE 2010 - 9

7:00 PTG
Huhu ..seluruh badan perlu dicat dengan betul ... barulah boleh nampak setiap otot yang terkeluar semasa aksi mempamerkan otot di depan ju...

MR KLANG PARADE - 8

6:53 PTG
MR KLANG PARADE 2010 Huhuhu .. teruk pulak kualiti gmbar neh.. nak tak nak kena lak letak gak sbb nak kongsi ilmu skit ... walaupun tak pen...

MR.KLANG PARADE 2010 - 7

6:43 PTG
MR.KLANG PARADE 2010 Operasi mengecat badan bukannya seperti mewarna kertas lukisan... hehehe..memerlukan ketelitian dan kemahiran... huhu....

MR.KLANG 2010 - 6

6:25 PTG
MR.KLANG 2010 - Persediaan Pada yang tak tau .. ni la dia operasi mengecat badan .. badan peserta pertandingan akan di cat dengan warna gel...

MR.KLANG PARADE 2010 - 5

5:43 PTG
MR. KLANG PARADE 2010 Din dah mula nak memanaskan badan .. huhuh.. jgn terkedu gambar gambar selepas ini yer. .. Operasi mengecat badan aka...

MR .KLANG PARADE - 5

5:10 PTG
Sementara dok tunggu diorg mengecat badan peserta , aku mengonlinekan diri .. member aku ( tokey gym ) dah mula sangap.. dia ngan tak cukup ...

MR.KLANG PARADE - 3

4:40 PTG
MR. KLANG PARADE 2010 Ini pentas yang disediakan untuk pertandingan tersebut ... orang ramai dah tertunggu tunggu.. bilaaa la nak mula ......

MR.KLANG PARADE 2010 - 2

4:24 PTG
MR. KLANG PARADE 2010 Hadirin yang datang untuk tengok pertandingan tersebut .. Emm.. ramai gak awek awek ekk .. hehehe .. Kalau ikut jadua...

Peringatan



Ini adalah blog peribadi. Tidak terkait dengan mana mana parti politik walaupun ada artikal berbaur politik secara ringan. Sebarang pendapat yang saya luahkan di sini adalah dari saya sendiri ,tidak melibatkan mana mana pihak kecuali jika saya letakkan nama pemiliknya.

Sebarang PRINT SCREEN terhadap blog ini adalah dilarang kecuali atas keizinan tuan punya blog iaitu, Ben Ashaari. Saya tidak teragak agak mengambil tindakan undang undang jika hak persendirian ini dicabuli , sengaja atau tidak sengaja. Amaran dah diberikan. Sapa suruh tak baca !

Pendapat penulis tidak semestinya kekal. Boleh berubah bila ada maklumat tambahan yang punya bukti atau fakta yang lebih sahih.

Jika ada sebarang pertanyaan atau penambahbaikan , boleh hubungi saya melalui email.

Terima Kasih ..

BEN ASHAARI

Blogger Sejak 2009