Polis Dunia Penakut !

9:57 PTG
Satu dunia tau USA dan ISRAEL adik beradik ... bersekongkol dalam apa jua perancangan menghancurkan umat ISLAM .. Tadi dalam berita , menu...

Eeeww.. Tak sedapnyaaa ..

7:31 PTG
Huh...makanan apakah ini ? nasi goreng apa masin sampai gini sekali ? Ala.. asik asik kari.. kari kari kari ... takde makanan lain ? Apa kat...

Bila Mengejar Pelangi

6:56 PTG
Cantik tiada tandingan muncul selepas hujan sayangnya makin dikejar semakin jauh ianya pergi Pelangi oh pelangi Hadirmu hanya selepas...

Kawan Atau Lawan ..

5:25 PTG
Bila melihat kemungkaran di depan mata yang mana dilakukan oleh kawan rapat kita sendiri , adakah patut kita diamkan diri atau tegur ? Kebe...

Manusia Oh Manusia ..

2:10 PTG
Cerita 1 " Alamak broo... ko tengok mamat tu.. bawak FERRARI tuuu " " Ala... tu mesti wat kerja haram tu ... Cuba tengok muk...

Ada Yang Terlupa

9:58 PG
Ada yang terlupa .. Aku ingatkan sekarang .. Aku , engkau dan mereka .. Tiada beza ... Ada yang terlupa .. Seolah olah tiada malaikat mau...

Takziah Buat Sahabat ..

8:15 PG
Sahabat aku , yang mana isterinya adalah kawan baik wife aku , telah kehilangan babynya ketika dalam kandungannya ... Pagi ni akan disimpan ...

MR KLANG PARADE 2010 - 15

10:41 PTG
17 orang peserta untuk kategori 70kg kebawah .. Hanya 5 yang terpilih ke peringkat akhir .. Tunggu punya tunggu.. jerit punya jerit ... .. ...

MR.KLANG PARADE 2010 - 14

9:30 PTG
Akhirnya ... naik jugak member aku neh... huh.. lege.. tengok dia pun macam nak pengsan... siap bagitau sakit pinggang lagi masa tu.. dok t...

MR.KLANG PARADE 2010 - 11

7:53 PTG
Peserta menunjukkan belang masing masing .... kategori JUNIOR... member aku masuk kategori bawah 70kg... lom sampai masa lagi .. kira aku d...

MR.KLANG PARADE 2010

7:10 PTG
Peserta peserta dari pelbagai kategori juga sedang bz mewarnakan badan masing masing dengan bantuan rakan ... hehehe... kalau kulit benar ...

MR.KLANG PARADE 2010 - 9

7:00 PTG
Huhu ..seluruh badan perlu dicat dengan betul ... barulah boleh nampak setiap otot yang terkeluar semasa aksi mempamerkan otot di depan ju...

MR KLANG PARADE - 8

6:53 PTG
MR KLANG PARADE 2010 Huhuhu .. teruk pulak kualiti gmbar neh.. nak tak nak kena lak letak gak sbb nak kongsi ilmu skit ... walaupun tak pen...

MR.KLANG PARADE 2010 - 7

6:43 PTG
MR.KLANG PARADE 2010 Operasi mengecat badan bukannya seperti mewarna kertas lukisan... hehehe..memerlukan ketelitian dan kemahiran... huhu....

MR.KLANG 2010 - 6

6:25 PTG
MR.KLANG 2010 - Persediaan Pada yang tak tau .. ni la dia operasi mengecat badan .. badan peserta pertandingan akan di cat dengan warna gel...

MR.KLANG PARADE 2010 - 5

5:43 PTG
MR. KLANG PARADE 2010 Din dah mula nak memanaskan badan .. huhuh.. jgn terkedu gambar gambar selepas ini yer. .. Operasi mengecat badan aka...

MR .KLANG PARADE - 5

5:10 PTG
Sementara dok tunggu diorg mengecat badan peserta , aku mengonlinekan diri .. member aku ( tokey gym ) dah mula sangap.. dia ngan tak cukup ...

MR.KLANG PARADE - 3

4:40 PTG
MR. KLANG PARADE 2010 Ini pentas yang disediakan untuk pertandingan tersebut ... orang ramai dah tertunggu tunggu.. bilaaa la nak mula ......

MR.KLANG PARADE 2010 - 2

4:24 PTG
MR. KLANG PARADE 2010 Hadirin yang datang untuk tengok pertandingan tersebut .. Emm.. ramai gak awek awek ekk .. hehehe .. Kalau ikut jadua...

Tugas Pengkritik Filem

11:00 PTG
Cari kesalahan.. cari kelemahan .. Pastu Kritik .. Hujung bulan dapat gaji ... Bagus kan ... menaikkan lagi mutu perfileman ... Bagaimana p...

Bodek Orang Rumah ..

10:16 PTG
Aku g gym petang tadi.. tak pernah pernah aku g gym ari sabtu , tah apa punya miang , aku g lak ari ni .. huhu .. Sementara nak tunggu gym ...

Keciknya Dunia Ni ..

10:02 PTG
Jerat tak pernah lupa pelandok .. tapi pelandok terlupa akan jerat ... Masalahnya jerat tu , pelandok tu pasang sendiri .. heheh .. Tadikan...

Takziah Dari Kami

7:58 PTG
Aku baru dapat berita dari sms melalui wife aku .. Kenalan kami yang juga kawan rapat wife aku di pejabatnya , baru kehilangan baby yang sed...

Mereka Sayangkan Ibu Bapa

10:49 PTG
Satu pengajaran yang aku lihat pada hari ini .. pengorbanan terhadap ibu bapa.. cukup aku terharu ... Aku tak pernah la lihat keluarga oran...

Sampai Daahhh !!

8:35 PTG
Dari rumah MAT GEBU , kul 530 petang ... sampai Putrajaya kul 8 malam.. hehehe.. laju tak ? hehehe... umah CMG nun kat KULAI ... ikut progra...

Nikmat Berblog ....

12:45 PTG
Alhamdulillah ... selesai semua .. tak sangka ramai pulak yang pergi ke rumah ke rumah CMG ..skang ni dalam perjalanan pulang ... baru tuka...

Kat Machap ..

10:35 PG
Waaarghhh... ngantuk bawak ketaa.... jln tak sesak tapi keta banyak gak ... tak tau laaa apa mat gebu masak kang niiii.. aku nak tapau untuk...

Projek Besar ...

6:01 PG
Salam ... Selamat Pagi ... Satu projek besar akan dilaksanakan pagi ini ... Satu projek menjalinkan hubungan diantara dunia maya menjadi re...

BIONIC GYM MALAYSIA

11:24 PTG
Semua yang join gym ini adalah suka suka...membuang masa dengan berlatih membesarkan diri...dari melepak tak tentu hala.. Yang penting ap...

Mimpi LISA SURIHANI ...

8:05 PTG
Sedang lena diulit mimpi ... Pak Abu dikejutkan dek jeritan Mak Minah ... Cepat cepat Pak Abu mengejutkan Mak Minah dari tidurnya .. Meracau...

TERINGIN ..

4:17 PTG
Sesekaliiiii ku rasa teriinginnnnnn .. Korang tau tak betapa kuatnya perkataan TERINGIN tu ?? Perghhh ... kuat wehhh.. tak caya , cuba tanya...

PRINCE OF PERSIA

2:24 PTG
Hahahaha.. aku amik cuti rehat ari ni ... esok sampai ahad ..cutii.. hahahaa.. aku nak rilekskan minda dari semua .... tamo pk kije .. tamo ...

MYOB ..

8:51 PG
Salam ... selamat pagi ... Kehidupan bermasyarakat di negara kita seringkali disalahertikan ... Ada yang kata menyebuk tepi kain orang , me...

Soalan maut !!

11:14 PTG
Soalan yang aku bagi mlm ni mmg memerlukan mereka membuat pilihan..antara dua 'buah hati' mereka... SUAMI ATAU ANAK ANDA MEMERLUKAN...

Soalan maut !!

11:14 PTG
Soalan yang aku bagi mlm ni mmg memerlukan mereka membuat pilihan..antara dua 'buah hati' mereka... SUAMI ATAU ANAK ANDA MEMERLUKAN...

Penat .neh ....

8:13 PTG
Beria satu hari ni aku makan oats ... pagi n tengahari .. bila sampai umah mak aku ... biasa pasti aku gagal menahan nafsu aku .... seperti ...

Lepas Geram !!

7:09 PTG
a Huh... ari ni aku lepas geram aku sungguh sungguh ... menghabiskan sisa sisa tenaga di gym sebelum mengantikan dengan yang lebih segar ...

Sungai Di Dasar Lautan ..

4:44 PTG
Subhanallah .... Terkedu jap tadi aku bila officemate aku beritahu tentang ni.. Aku tak pernah tengok lagi gambar ni.. huk huk .... kalau n...

Peringatan



Ini adalah blog peribadi. Tidak terkait dengan mana mana parti politik walaupun ada artikal berbaur politik secara ringan. Sebarang pendapat yang saya luahkan di sini adalah dari saya sendiri ,tidak melibatkan mana mana pihak kecuali jika saya letakkan nama pemiliknya.

Sebarang PRINT SCREEN terhadap blog ini adalah dilarang kecuali atas keizinan tuan punya blog iaitu, Ben Ashaari. Saya tidak teragak agak mengambil tindakan undang undang jika hak persendirian ini dicabuli , sengaja atau tidak sengaja. Amaran dah diberikan. Sapa suruh tak baca !

Pendapat penulis tidak semestinya kekal. Boleh berubah bila ada maklumat tambahan yang punya bukti atau fakta yang lebih sahih.

Jika ada sebarang pertanyaan atau penambahbaikan , boleh hubungi saya melalui email.

Terima Kasih ..

BEN ASHAARI

Blogger Sejak 2009


Dikuasakan oleh Blogger.