Polis Dunia Penakut !

9:57 PTG
Satu dunia tau USA dan ISRAEL adik beradik ... bersekongkol dalam apa jua perancangan menghancurkan umat ISLAM .. Tadi dalam berita , menu...

Eeeww.. Tak sedapnyaaa ..

7:31 PTG
Huh...makanan apakah ini ? nasi goreng apa masin sampai gini sekali ? Ala.. asik asik kari.. kari kari kari ... takde makanan lain ? Apa kat...

Bila Mengejar Pelangi

6:56 PTG
Cantik tiada tandingan muncul selepas hujan sayangnya makin dikejar semakin jauh ianya pergi Pelangi oh pelangi Hadirmu hanya selepas...

Kawan Atau Lawan ..

5:25 PTG
Bila melihat kemungkaran di depan mata yang mana dilakukan oleh kawan rapat kita sendiri , adakah patut kita diamkan diri atau tegur ? Kebe...

Manusia Oh Manusia ..

2:10 PTG
Cerita 1 " Alamak broo... ko tengok mamat tu.. bawak FERRARI tuuu " " Ala... tu mesti wat kerja haram tu ... Cuba tengok muk...

Ada Yang Terlupa

9:58 PG
Ada yang terlupa .. Aku ingatkan sekarang .. Aku , engkau dan mereka .. Tiada beza ... Ada yang terlupa .. Seolah olah tiada malaikat mau...

Takziah Buat Sahabat ..

8:15 PG
Sahabat aku , yang mana isterinya adalah kawan baik wife aku , telah kehilangan babynya ketika dalam kandungannya ... Pagi ni akan disimpan ...

Peringatan



Ini adalah blog peribadi. Tidak terkait dengan mana mana parti politik walaupun ada artikal berbaur politik secara ringan. Sebarang pendapat yang saya luahkan di sini adalah dari saya sendiri ,tidak melibatkan mana mana pihak kecuali jika saya letakkan nama pemiliknya.

Sebarang PRINT SCREEN terhadap blog ini adalah dilarang kecuali atas keizinan tuan punya blog iaitu, Ben Ashaari. Saya tidak teragak agak mengambil tindakan undang undang jika hak persendirian ini dicabuli , sengaja atau tidak sengaja. Amaran dah diberikan. Sapa suruh tak baca !

Pendapat penulis tidak semestinya kekal. Boleh berubah bila ada maklumat tambahan yang punya bukti atau fakta yang lebih sahih.

Jika ada sebarang pertanyaan atau penambahbaikan , boleh hubungi saya melalui email.

Terima Kasih ..

BEN ASHAARI

Blogger Sejak 2009