Tips untuk para suami !

10:51 PTG
Isteri anda liat untuk menunaikan permintaan anda ?? ehehe .. aku ada cara .. dulu korang ingat tak perkataan keramat iaitu ' TERINGIN &...

Alhamdulillah ...

8:32 PTG
Selalu macam tu .. bila dah masuk tol Gombak mesti salah jalan ... samada nak lalu MRR2 atau masuk ke bandaraya ... bila masuk MRR2 , kada...

Masjid Bentong

5:10 PTG
Hehehe..dah kat Bentong... Tensen giler ikut keta yang dok konvoi ...berbijik bijik lak tu.. pastu main main lak bawak keta..ko potong aku.....

Opsss... berhenti sat..

2:06 PTG
Hehehe.. tak jauh dari RnR Gua Musang.. aku berhenti sebentar di masjid gua musang .. Nak solat di samping menggunakan tandsnya .. Ramai ga...

Jommm Balikkkk !!

1:11 PTG
Skang kat RnR Gua Musang ... Baru je kelmarin berenti kat sini .. ni dah berenti lagi.. Berentri semataa untuk tarik nafas je ..tak plan pun...

Peringatan



Ini adalah blog peribadi.Sebarang pendapat yang saya luahkan di sini adalah dari saya sendiri ,tidak melibatkan mana mana pihak kecuali jika saya letakkan nama pemiliknya.

Sebarang PRINT SCREEN terhadap blog ini adalah dilarang kecuali atas keizinan tuan punya blog. Tuan punya blog tidak teragak agak mengambil tindakan undang undang jika hak persendirian ini dicabuli.

Pendapat penulis tidak semestinya kekal .

Terima Kasih ..

BEN ASHAARI