Aku dah penat ..

10:01 PTG
Duduk dh penat.. menyangkung pun dah tak larat ... ni je la alternatif terakhir ... BA : Blogger oh blogger ..

Dah la tu...

4:21 PTG
Ayah : dah la tuuu..tinggalkan semua tu kat umaahhh ... Anak : Mana boleh.. sapa nak update blog !! Laptop dah la adik amik ! Ayah : Tak p...

Fikir Fikir

9:56 PG
BA : Adakalanya kita perasan kita lebih bagus dari yang lain .. tapi kita terlupa kita kurang dari aspek lain ..

4 Syor Cegah Seks Bebas

8:45 PG
Wah... dasat.. dasat.. nasib baik aku tua dah .. mari kita tengok.. apakah 4 itu ? 1 - Benarkan polis periksa telefon bimbit elak remaja si...

Peringatan



Ini adalah blog peribadi. Tidak terkait dengan mana mana parti politik walaupun ada artikal berbaur politik secara ringan. Sebarang pendapat yang saya luahkan di sini adalah dari saya sendiri ,tidak melibatkan mana mana pihak kecuali jika saya letakkan nama pemiliknya.

Sebarang PRINT SCREEN terhadap blog ini adalah dilarang kecuali atas keizinan tuan punya blog iaitu, Ben Ashaari. Saya tidak teragak agak mengambil tindakan undang undang jika hak persendirian ini dicabuli , sengaja atau tidak sengaja. Amaran dah diberikan. Sapa suruh tak baca !

Pendapat penulis tidak semestinya kekal. Boleh berubah bila ada maklumat tambahan yang punya bukti atau fakta yang lebih sahih.

Jika ada sebarang pertanyaan atau penambahbaikan , boleh hubungi saya melalui email.

Terima Kasih ..

BEN ASHAARI

Blogger Sejak 2009


Dikuasakan oleh Blogger.