Aku dah penat ..

10:01 PTG
Duduk dh penat.. menyangkung pun dah tak larat ... ni je la alternatif terakhir ... BA : Blogger oh blogger ..

Dah la tu...

4:21 PTG
Ayah : dah la tuuu..tinggalkan semua tu kat umaahhh ... Anak : Mana boleh.. sapa nak update blog !! Laptop dah la adik amik ! Ayah : Tak p...

Fikir Fikir

9:56 PG
BA : Adakalanya kita perasan kita lebih bagus dari yang lain .. tapi kita terlupa kita kurang dari aspek lain ..

4 Syor Cegah Seks Bebas

8:45 PG
Wah... dasat.. dasat.. nasib baik aku tua dah .. mari kita tengok.. apakah 4 itu ? 1 - Benarkan polis periksa telefon bimbit elak remaja si...

Histats

Peringatan



Ini adalah blog peribadi.Sebarang pendapat yang saya luahkan di sini adalah dari saya sendiri ,tidak melibatkan mana mana pihak kecuali jika saya letakkan nama pemiliknya.

Sebarang PRINT SCREEN terhadap blog ini adalah dilarang kecuali atas keizinan tuan punya blog. Tuan punya blog tidak teragak agak mengambil tindakan undang undang jika hak persendirian ini dicabuli.

Pendapat penulis tidak semestinya kekal .

Terima Kasih ..

BEN ASHAARI