Murah ! Murah ! Murah !

9:30 PTG
Waaaa...byknyerrr pilihannn ... mcm mcm ada neeh.. Baru skit jer tunjuk nih.. ada lagi ... Nak tengok ?? Harga berapa ? Neh.. g tengok...

Buat angin jer !

5:55 PTG
Punya beria dia jalan potong aku supaya dapat beli tiket ERL dulu .. Bila sampai depan kaunter , baru terhegeh kuarkan wallet .. kuarkan dui...

2323

4:04 PTG
Aku sedang mengejar seseorang .. hehehe.. Bukan apa, ada motif skit bila tengok menda ni.. hahaha..bukan sebab glemer atau fofular yer .. ta...

Tips Mengurat lelaki

11:43 PG
Lelaki oh lelaki .. Perlu ke perempuan nak ngorat lelaki ? Sampai begitu sekalikah ? Tak yah susah susah ... Lelaki sejati ( layak dijadikan...

Bersyukur senantiasa

10:10 PG
Tak selesa kat ofis ? Tensen banyak keje ? Bengang ngan bos ? Pejabat kecik ? Penat g kerja ? Macam macam kan alasan kita ni .. Walaupun kit...

JANGAN BAGI AKU MEMBEBEL

7:30 PG
Salam..selamat pagi ... Semalam seingat aku , aku tak membebel kan ..Takda apa yang nak buat aku bebel .. dan aku malas nak membebel .. Ja...

Peringatan



Ini adalah blog peribadi. Tidak terkait dengan mana mana parti politik walaupun ada artikal berbaur politik secara ringan. Sebarang pendapat yang saya luahkan di sini adalah dari saya sendiri ,tidak melibatkan mana mana pihak kecuali jika saya letakkan nama pemiliknya.

Sebarang PRINT SCREEN terhadap blog ini adalah dilarang kecuali atas keizinan tuan punya blog iaitu, Ben Ashaari. Saya tidak teragak agak mengambil tindakan undang undang jika hak persendirian ini dicabuli , sengaja atau tidak sengaja. Amaran dah diberikan. Sapa suruh tak baca !

Pendapat penulis tidak semestinya kekal. Boleh berubah bila ada maklumat tambahan yang punya bukti atau fakta yang lebih sahih.

Jika ada sebarang pertanyaan atau penambahbaikan , boleh hubungi saya melalui email.

Terima Kasih ..

BEN ASHAARI

Blogger Sejak 2009