Ahh.. legaaaa....

11:10 PTG
Fuh.. akhirnyaa... tamat satu cerita ... tepat tepat abis pada masanya .. Skang nak sambung BENCI BILANG CINTA lak .. Petang tadi tak tengok...

DSLR oh DSLR

8:40 PTG
Yeah... memandang ada rezeki lebih bulan ni , aku bercadang nak menyapu sebijik DSLR ..Tadi g usha kat ALAMANDA .. Memula tu tengok kat Seng...

Berhantu sungguh ...

9:22 PG
Sungguhpun telah lama meninggalkan kita , tetapi setiap kali berkumandang lagunya , pasti membuatkan hati kita sayu .. Lagu sentimental sepe...

Bertukar ke Streamyx ?

8:04 PG
Dua tiga hari ni , beruk aku buat hal ( beruk ben ) ... Nak online pon susah .. Maxis atau Celcom .. sama je .. adik beradik.. tapi Celcom t...

Jadual Berubah ?

7:00 PG
Nasib baik aku sampai awal kat stsn.. rupanya jadual berubah ... 5 minit lebih awal dari biasa .. huh.. kalau tk tadi , sah sah aku sampai l...

Peringatan



Ini adalah blog peribadi. Tidak terkait dengan mana mana parti politik walaupun ada artikal berbaur politik secara ringan. Sebarang pendapat yang saya luahkan di sini adalah dari saya sendiri ,tidak melibatkan mana mana pihak kecuali jika saya letakkan nama pemiliknya.

Sebarang PRINT SCREEN terhadap blog ini adalah dilarang kecuali atas keizinan tuan punya blog iaitu, Ben Ashaari. Saya tidak teragak agak mengambil tindakan undang undang jika hak persendirian ini dicabuli , sengaja atau tidak sengaja. Amaran dah diberikan. Sapa suruh tak baca !

Pendapat penulis tidak semestinya kekal. Boleh berubah bila ada maklumat tambahan yang punya bukti atau fakta yang lebih sahih.

Jika ada sebarang pertanyaan atau penambahbaikan , boleh hubungi saya melalui email.

Terima Kasih ..

BEN ASHAARI

Blogger Sejak 2009


Dikuasakan oleh Blogger.