Merenung jauh ..

9:45 PTG
Hurm... tenang ... dengan cuaca yang amat sempurna.. tidak terlalu panas dan tidak pula hujan .. Cuma awam melindungi matahari ketika sedan...

Setelah puas tidur ..

9:25 PTG
Hehe..legaaa .. bilik berhawa dingin dan ok sangat... lena tidur ... ilang penat ..bangun bangun , terus mandi ... tengok jam dah 6.15 peta...

Masa untuk berlepas ...

2:12 PTG
Dalam hampir pukul 11 pagi , bot ke Tioman tiba .. perjalanan dijangka mengambil masa hampir 2 jam ... hehehe...sah sah boring dlm tu ... ...

Meh aku gambar korang ..

10:45 PG
Pegang kamera pon gagal lagi.. takpe takpe.. nanti aku g kelas anjuran NIKON sendiri .. murah wooo.. Basic baru RM50 ... Advanced , RM180 .....

Sampai sudah ..

9:15 PG
huh.. menyiapkan segala kelengkapan.. hehee..spek penting.. nak tidur dalam feri kang.. hahaha... 2 jam tuuu... Hurm.. cam dah gemuk je aku...

Hapdet sementara boleh !

8:25 PG
taka Kat sana nanti takde coverage wooo ... takkan nak g cc kot ? haha... adeh.. tak sabar nak mandi .. ingat tadi nak sewa kat sri malaysi...

Huarghhhhh...

7:01 PG
Ngantuk giler... semalaman aku memandu ... Dari Putrajaya ke Ayer Hitam dan seterusnya menuju ke Kluang dan masuk ke Mersing ...Bertolak kul...

Cakkkk ...

12:42 PG
Huarghhh ... nantuk ... mesti ramai tak tidur lagi kan ? Aku teringat tadi .. sewaktu yang akak tu tumpang aku ke hospital ... Dia bahasakan...

Peringatan



Ini adalah blog peribadi. Tidak terkait dengan mana mana parti politik walaupun ada artikal berbaur politik secara ringan. Sebarang pendapat yang saya luahkan di sini adalah dari saya sendiri ,tidak melibatkan mana mana pihak kecuali jika saya letakkan nama pemiliknya.

Sebarang PRINT SCREEN terhadap blog ini adalah dilarang kecuali atas keizinan tuan punya blog iaitu, Ben Ashaari. Saya tidak teragak agak mengambil tindakan undang undang jika hak persendirian ini dicabuli , sengaja atau tidak sengaja. Amaran dah diberikan. Sapa suruh tak baca !

Pendapat penulis tidak semestinya kekal. Boleh berubah bila ada maklumat tambahan yang punya bukti atau fakta yang lebih sahih.

Jika ada sebarang pertanyaan atau penambahbaikan , boleh hubungi saya melalui email.

Terima Kasih ..

BEN ASHAARI

Blogger Sejak 2009