KFC , McDonalds dan A&W

12:18 PTG
Sapa tak kenal semua makanan segera ni ? Ramai kenal.. kan ? Kalau tak kenal tu ,sah sah dok kat negara penghujung dunia .. negara mana tu ?...

Misi Kelab Imam Muda

11:28 PG
SEPULUH peserta musim pertama program pencarian Imam Muda yang berakhir Jumaat lalu, sudah pun mempunyai misi selepas 10 minggu melalui pelb...

Kejam giler kakak neh !

10:00 PG
Haih. .sian akak ni.. sarat mengandung...berdiri .. yang akak sorang lagi .. duduk , dok main hp.. wat bodoh jer ! Aku dok je tengok gelaga...

Surat oh surat ..

6:54 PG
Salam sahabat .. Apa khabar saudara di sana ? Saya di sini , alhamdulillah.. sihat sejahtera .. diharap anda dan keluarga pun begitu juga ....

Peringatan



Ini adalah blog peribadi.Sebarang pendapat yang saya luahkan di sini adalah dari saya sendiri ,tidak melibatkan mana mana pihak kecuali jika saya letakkan nama pemiliknya.

Sebarang PRINT SCREEN terhadap blog ini adalah dilarang kecuali atas keizinan tuan punya blog. Tuan punya blog tidak teragak agak mengambil tindakan undang undang jika hak persendirian ini dicabuli.

Pendapat penulis tidak semestinya kekal .

Terima Kasih ..

BEN ASHAARI