Bila kita di bawah ..

11:59 PTG
Tersenyum riang bila kita dikhabarkan berita gembira .. terlupa nak bersyukur .. Bila kita ditimpa musibah , disalahkan Tuhan .. hurm... k...

Takkan redah lagi ?

8:19 PTG
Lebat hujan kat luar.. camana aku nak ke lrt neh ? Erm.. tadi aku g gym .. so far semangat aku kembali membara untuk membakar lemak lemak yg...

Salah perhitungan ..

6:03 PTG
Turun lrt ... tak ujan dah .. ok .. cun ... nak jalan atau naik teksi ??? Tak ujan ? Jalan kaki je la ..Baru 5 minit jalan ... turun laaaa ...

Rayu bantu Aliff, Syawal

3:36 PTG
GEORGETOWN : Dua kanak-kanak yang menghidap penyakit jantung berlubang merayu bantuan kewangan daripada orang ramai bagi menampung kos pembe...

Isu bas sekolah ..

3:18 PTG
Korang perasan tak , kebanyakkan pemandu bas sekolah ni terdiri dari orang yang berumur tak kira lelaki dan perempuan ? Mesti punya kan.. ja...

Tak nampak relevannya ??

2:20 PTG
Kat dalam PWTC ni ada persidangan apa tah.. UN punya .. malas amik tau la.. jadi ada la pak polisi berkeliaran dalam ni .. termasuklah diorn...

Mak aku kata ..

8:03 PG
Mak aku kata .. Dulu bila dia dapat tau yang dia mengandungkan aku .. dia sangat gembira .. dia sangat sangat bersyukur kepada Allah.. kera...

Peringatan



Ini adalah blog peribadi. Tidak terkait dengan mana mana parti politik walaupun ada artikal berbaur politik secara ringan. Sebarang pendapat yang saya luahkan di sini adalah dari saya sendiri ,tidak melibatkan mana mana pihak kecuali jika saya letakkan nama pemiliknya.

Sebarang PRINT SCREEN terhadap blog ini adalah dilarang kecuali atas keizinan tuan punya blog iaitu, Ben Ashaari. Saya tidak teragak agak mengambil tindakan undang undang jika hak persendirian ini dicabuli , sengaja atau tidak sengaja. Amaran dah diberikan. Sapa suruh tak baca !

Pendapat penulis tidak semestinya kekal. Boleh berubah bila ada maklumat tambahan yang punya bukti atau fakta yang lebih sahih.

Jika ada sebarang pertanyaan atau penambahbaikan , boleh hubungi saya melalui email.

Terima Kasih ..

BEN ASHAARI

Blogger Sejak 2009


Dikuasakan oleh Blogger.