Maafkan je la ..

11:19 PTG
Bengang ? Geramkan seseorang ? Benci ? Rasa macam nak pelangkung je seseorang ? Atau nak gigit telinga dia disaat ini ? Sebelum itu .. Nak ...

Amacam ??

8:42 PTG
Komen ?? Nehh.. tak yah komen.. hahaah .. layankan ajaaa .. saja aku tukar color nih ... gelap dalam terang ... silau tapi paksa .. ok la k...

Ragut !

1:00 PTG
Bukan ragut rumput laaa... ragut beg ... Semalam aku g bank ..sian akak tu... dia g buat laporan kat bank tentang beg dia diragut.. ala.. d...

Peringatan



Ini adalah blog peribadi. Tidak terkait dengan mana mana parti politik walaupun ada artikal berbaur politik secara ringan. Sebarang pendapat yang saya luahkan di sini adalah dari saya sendiri ,tidak melibatkan mana mana pihak kecuali jika saya letakkan nama pemiliknya.

Sebarang PRINT SCREEN terhadap blog ini adalah dilarang kecuali atas keizinan tuan punya blog iaitu, Ben Ashaari. Saya tidak teragak agak mengambil tindakan undang undang jika hak persendirian ini dicabuli , sengaja atau tidak sengaja. Amaran dah diberikan. Sapa suruh tak baca !

Pendapat penulis tidak semestinya kekal. Boleh berubah bila ada maklumat tambahan yang punya bukti atau fakta yang lebih sahih.

Jika ada sebarang pertanyaan atau penambahbaikan , boleh hubungi saya melalui email.

Terima Kasih ..

BEN ASHAARI

Blogger Sejak 2009