Projek tertunda ..

6:48 PTG
Hajat nak ke Jalan TAR , ditunda sementara waktu disebabkan wife agak kurang sihat.. dah dua hari demam .. jangkit dari aku kot .. hehe .. ...

Terima kasih PDRM !!

2:50 PTG
Yaa .. ikhlas aku nak ucapkan terima kasih pada POLIS DIRAJA MALAYSIA kerana telah mengarahkan 4,000 anggotanya bertugas menjaga kawasan kaw...

Pudding ala Memey ..

1:20 PTG
Tamo tamo tamo .. bukan nak kutuk .. bukan nak ngumpat .. tamo bicara pasal gossip diorng .. nama pun diorng ni artis .. dah sah sah pandai ...

Sahur di ..

5:58 PG
Wife kejutkan aku .. dia tak sempat nak masak .. tak beberapa sihat .. ajak aku ke kedai mamak ... mula takut tak sempat .. tengok ada lag...

Histats

Peringatan



Ini adalah blog peribadi.Sebarang pendapat yang saya luahkan di sini adalah dari saya sendiri ,tidak melibatkan mana mana pihak kecuali jika saya letakkan nama pemiliknya.

Sebarang PRINT SCREEN terhadap blog ini adalah dilarang kecuali atas keizinan tuan punya blog. Tuan punya blog tidak teragak agak mengambil tindakan undang undang jika hak persendirian ini dicabuli.

Pendapat penulis tidak semestinya kekal .

Terima Kasih ..

BEN ASHAARI