Projek tertunda ..

6:48 PTG
Hajat nak ke Jalan TAR , ditunda sementara waktu disebabkan wife agak kurang sihat.. dah dua hari demam .. jangkit dari aku kot .. hehe .. ...

Terima kasih PDRM !!

2:50 PTG
Yaa .. ikhlas aku nak ucapkan terima kasih pada POLIS DIRAJA MALAYSIA kerana telah mengarahkan 4,000 anggotanya bertugas menjaga kawasan kaw...

Pudding ala Memey ..

1:20 PTG
Tamo tamo tamo .. bukan nak kutuk .. bukan nak ngumpat .. tamo bicara pasal gossip diorng .. nama pun diorng ni artis .. dah sah sah pandai ...

Sahur di ..

5:58 PG
Wife kejutkan aku .. dia tak sempat nak masak .. tak beberapa sihat .. ajak aku ke kedai mamak ... mula takut tak sempat .. tengok ada lag...

Peringatan



Ini adalah blog peribadi. Tidak terkait dengan mana mana parti politik walaupun ada artikal berbaur politik secara ringan. Sebarang pendapat yang saya luahkan di sini adalah dari saya sendiri ,tidak melibatkan mana mana pihak kecuali jika saya letakkan nama pemiliknya.

Sebarang PRINT SCREEN terhadap blog ini adalah dilarang kecuali atas keizinan tuan punya blog iaitu, Ben Ashaari. Saya tidak teragak agak mengambil tindakan undang undang jika hak persendirian ini dicabuli , sengaja atau tidak sengaja. Amaran dah diberikan. Sapa suruh tak baca !

Pendapat penulis tidak semestinya kekal. Boleh berubah bila ada maklumat tambahan yang punya bukti atau fakta yang lebih sahih.

Jika ada sebarang pertanyaan atau penambahbaikan , boleh hubungi saya melalui email.

Terima Kasih ..

BEN ASHAARI

Blogger Sejak 2009


Dikuasakan oleh Blogger.