Cuba la bersyukur !!!

2:52 PTG
Tengok gambar pon korang dah tau apa isu aku nak cerita neh ... Bukan apa , aku pelik dengan sikap segelintir manusia ni ( aku pon manusia ...

Ada brani ???

8:54 PG
Takkan nak tayang muka je kan ? Mari kita tunjukkan yang kita sebagai rakyat Malaysia , senantiasa bersatu ! Walaupun berbalah tentang polit...

Betul la kata orang ..

8:05 PG
Kerana perempuanlah lelaki berada diatas dan kerana perempuan jugalah lelaki tersungkur ke bawah ... Kejayaan seseorang lelaki banyak dipen...

Histats

Peringatan



Ini adalah blog peribadi.Sebarang pendapat yang saya luahkan di sini adalah dari saya sendiri ,tidak melibatkan mana mana pihak kecuali jika saya letakkan nama pemiliknya.

Sebarang PRINT SCREEN terhadap blog ini adalah dilarang kecuali atas keizinan tuan punya blog. Tuan punya blog tidak teragak agak mengambil tindakan undang undang jika hak persendirian ini dicabuli.

Pendapat penulis tidak semestinya kekal .

Terima Kasih ..

BEN ASHAARI