Cuba la bersyukur !!!

2:52 PTG
Tengok gambar pon korang dah tau apa isu aku nak cerita neh ... Bukan apa , aku pelik dengan sikap segelintir manusia ni ( aku pon manusia ...

Ada brani ???

8:54 PG
Takkan nak tayang muka je kan ? Mari kita tunjukkan yang kita sebagai rakyat Malaysia , senantiasa bersatu ! Walaupun berbalah tentang polit...

Betul la kata orang ..

8:05 PG
Kerana perempuanlah lelaki berada diatas dan kerana perempuan jugalah lelaki tersungkur ke bawah ... Kejayaan seseorang lelaki banyak dipen...

Peringatan



Ini adalah blog peribadi. Tidak terkait dengan mana mana parti politik walaupun ada artikal berbaur politik secara ringan. Sebarang pendapat yang saya luahkan di sini adalah dari saya sendiri ,tidak melibatkan mana mana pihak kecuali jika saya letakkan nama pemiliknya.

Sebarang PRINT SCREEN terhadap blog ini adalah dilarang kecuali atas keizinan tuan punya blog iaitu, Ben Ashaari. Saya tidak teragak agak mengambil tindakan undang undang jika hak persendirian ini dicabuli , sengaja atau tidak sengaja. Amaran dah diberikan. Sapa suruh tak baca !

Pendapat penulis tidak semestinya kekal. Boleh berubah bila ada maklumat tambahan yang punya bukti atau fakta yang lebih sahih.

Jika ada sebarang pertanyaan atau penambahbaikan , boleh hubungi saya melalui email.

Terima Kasih ..

BEN ASHAARI

Blogger Sejak 2009


Dikuasakan oleh Blogger.