Tips promosi blog anda ..

10:37 PTG
Nampak tak ? Kat FB korang pasti ada semua ni.. Cara mudah ini pernah aku kongsikan dulu .. Konsep yang sama... bagi mereka yg gemar tag k...

Apa punya bengong ?

5:51 PTG
Aku g Alamanda,Putrajaya tadi.. kira ni baru balik la .. balik dengan hati yang dah kurang terbakar .. Tadi terbakar abis ! Pasai pa ? Haaa....

Anti Malaysia ...

3:04 PTG
Kami , rakyat Malaysia setahu aku laa kan , hanya anti kan negara yang menghancurkan umat ISLAM .. tidak sama sekali pernah memusuhi negara ...

Terlupa la pulak ..

9:53 PG
Adoii.... malasnyaaa.... buat buat demam je la ehh ... semalam dah cuti .. tkkan ari ni pon nak cuti lagi ? Mengamuk bos nanti .. huhu.. tak...

Peringatan



Ini adalah blog peribadi. Tidak terkait dengan mana mana parti politik walaupun ada artikal berbaur politik secara ringan. Sebarang pendapat yang saya luahkan di sini adalah dari saya sendiri ,tidak melibatkan mana mana pihak kecuali jika saya letakkan nama pemiliknya.

Sebarang PRINT SCREEN terhadap blog ini adalah dilarang kecuali atas keizinan tuan punya blog iaitu, Ben Ashaari. Saya tidak teragak agak mengambil tindakan undang undang jika hak persendirian ini dicabuli , sengaja atau tidak sengaja. Amaran dah diberikan. Sapa suruh tak baca !

Pendapat penulis tidak semestinya kekal. Boleh berubah bila ada maklumat tambahan yang punya bukti atau fakta yang lebih sahih.

Jika ada sebarang pertanyaan atau penambahbaikan , boleh hubungi saya melalui email.

Terima Kasih ..

BEN ASHAARI

Blogger Sejak 2009