Minat songket ?

12:02 PTG
KASHFEE ANGGUN KEISTIMEWAAN SONGKET KAMI 1. Kami pengedar songket melayu moden yang sentiasa menjaga kepuasan hati pelanggan dengan m...

Aku rasa macam ....

8:47 PG
  Hurm.. aku rasa satu hari ni aku tak nak tengok komputer tapi.. hurm..kena gak kan.. lain la kalau aku cuti .. boleh gak aku elakkan dir...

Saturday Night Drift

12:43 PG
Minat tgk atau nak join drift ?? hehehe... Jom layan Saturday Night Drift at MAEPS Acara : Saturday Night Drift Format Acara : Fr...

Peringatan



Ini adalah blog peribadi. Tidak terkait dengan mana mana parti politik walaupun ada artikal berbaur politik secara ringan. Sebarang pendapat yang saya luahkan di sini adalah dari saya sendiri ,tidak melibatkan mana mana pihak kecuali jika saya letakkan nama pemiliknya.

Sebarang PRINT SCREEN terhadap blog ini adalah dilarang kecuali atas keizinan tuan punya blog iaitu, Ben Ashaari. Saya tidak teragak agak mengambil tindakan undang undang jika hak persendirian ini dicabuli , sengaja atau tidak sengaja. Amaran dah diberikan. Sapa suruh tak baca !

Pendapat penulis tidak semestinya kekal. Boleh berubah bila ada maklumat tambahan yang punya bukti atau fakta yang lebih sahih.

Jika ada sebarang pertanyaan atau penambahbaikan , boleh hubungi saya melalui email.

Terima Kasih ..

BEN ASHAARI

Blogger Sejak 2009


Dikuasakan oleh Blogger.