@Kemaman - Cherating

10:40 PTG
  Nasib baik cash dah abis .. abis beli batik .. huhu.. kalau tak , sah sah borong keropok lekor.. ramai tadi mintak kan ?? h...

Pelik tapi benar

10:25 PTG
  Hairan ? Jangan hairan .. Sekarang ni macam macam ada .. Yang pelik tapi benar .. Yang benar tapi ajaib .. Yang dusta tapi realiti .. Ya...

@Gambang , Pahang

8:52 PTG
  Kuat angin ...  macam nak hujan lak malma ni ..Skang ni kat RnR Gambang.. berenti solat ..Kereta tak banyak sangat .. Mungkin esok kerja...

@Dungun , Terengganu

4:55 PTG
  Jalan jalan .. mmg dari dulu aku teringin nak menyusuri lebuhraya tepi pantan ni .. Dari Kuala Terengganu - Dungun - Paka - Kuantan .....

Aku terdengar ..

8:58 PG
  Kecewa dengan sikap orang melayu yang pandai mencari alasan dari membaiki atau memberi cadangan untuk mempertingkatkannya lagi .. Apa ...

Peringatan



Ini adalah blog peribadi. Tidak terkait dengan mana mana parti politik walaupun ada artikal berbaur politik secara ringan. Sebarang pendapat yang saya luahkan di sini adalah dari saya sendiri ,tidak melibatkan mana mana pihak kecuali jika saya letakkan nama pemiliknya.

Sebarang PRINT SCREEN terhadap blog ini adalah dilarang kecuali atas keizinan tuan punya blog iaitu, Ben Ashaari. Saya tidak teragak agak mengambil tindakan undang undang jika hak persendirian ini dicabuli , sengaja atau tidak sengaja. Amaran dah diberikan. Sapa suruh tak baca !

Pendapat penulis tidak semestinya kekal. Boleh berubah bila ada maklumat tambahan yang punya bukti atau fakta yang lebih sahih.

Jika ada sebarang pertanyaan atau penambahbaikan , boleh hubungi saya melalui email.

Terima Kasih ..

BEN ASHAARI

Blogger Sejak 2009