Kenapa aku nak g gym ???

5:56 PTG
  Antaranya ialah .. mestilah kesihatan kan ?  takkan saja saja je nak g berpeluhkan diri .. kan kan ? Pastu ... aku tak nak bila aku pa...

Review : The OTHER Guys

5:20 PTG
  Huh .. best ??? Huk aloh ... Apa yang aku boleh kata ialah .. 4.5 BINTANG !! TERBAIK !!! SANGAT PUASHATI .. MABELES !! Ok.. tu je...

Dunia ini tidak adil ??

2:09 PTG
  Dunia ini tidak adil atau sebenarnya kita telah melepaskan peluang yang diberikan kepada kita ? Cuba fikirkan kembali .. Kalau mereka ka...

18 rentung nahas bas ..

9:58 PG
  BANDARAYA MEXICO: Lapan belas orang rentung apabila sebuah bas melanggar sebuah trak, menyebabkan ia terbalik sebelum terbakar dalam kej...

Pagi di Traders

7:29 PG
  Selamat pagi .. hurm .. masih terasa sengal sengal badan ..penat 4 hari PUTRAJAYA - KELANTAN - TERENGGANU - PUTRAJAYA belum lagi ilan...

@Traders , Kuala Lumpur

1:07 PG
Hurm... malam ni dan sampai jumaat , aku akan tidur di Hotel Traders .. hehe.. FOC okehh .. lalalala.. kenapa ??? Erk.. tak leh jawab....

Peringatan



Ini adalah blog peribadi. Tidak terkait dengan mana mana parti politik walaupun ada artikal berbaur politik secara ringan. Sebarang pendapat yang saya luahkan di sini adalah dari saya sendiri ,tidak melibatkan mana mana pihak kecuali jika saya letakkan nama pemiliknya.

Sebarang PRINT SCREEN terhadap blog ini adalah dilarang kecuali atas keizinan tuan punya blog iaitu, Ben Ashaari. Saya tidak teragak agak mengambil tindakan undang undang jika hak persendirian ini dicabuli , sengaja atau tidak sengaja. Amaran dah diberikan. Sapa suruh tak baca !

Pendapat penulis tidak semestinya kekal. Boleh berubah bila ada maklumat tambahan yang punya bukti atau fakta yang lebih sahih.

Jika ada sebarang pertanyaan atau penambahbaikan , boleh hubungi saya melalui email.

Terima Kasih ..

BEN ASHAARI

Blogger Sejak 2009