Dapur Tanpa Sempadan...

Selasa, 2 November 2010

Sori la geng.. tak sempat nak beraya...

 

Dalam dok send entri tadi tau tau , tau tau  ada dua komen yang masuk ... cukup cukup 26,666 komen .. tapi sapa yang bertuah tu ??

image

Korang rasa sapa yang dapat eh ?? Adakah NUR SYAFIQAH ? Atau f33z-HAFIZAH-cucutokaji ? Erk.. apa punya nama daa ?? hahaha.. Dan ada orang cuba main tipu.. ahahaha .. sapa yang cuba main tipu tu ?? Hahaha.. si Shara Bunga.. ooo .. tipu yer ...

Jawapanyaa ialah ?????? Kita bagi blogger baru laa... bagi can la kat dia lak no.. heehhe  ....

Pengomen bertuah ialah ...

 

image

Aku dok tunggu sapa laaa yang dapat no 26,666 tuuuu .. hehehe ... angka yang yang jarang nak sampai .. nak dapat 66666 tu tah bila lagi .. tunggu lagi dua jeee komen .. sapa ehh ???

Ada hadiah ke ???  Entah .. lalalala .... Korang tak ngantuk ke ? Kalau blog ada buff tak pe la .. buat satu dua entri lagi baru tidur .. dapat gak $$ sbb ada buff ..cam aku ni , haprak .. Nuffnang tak sayang aku dah .. aku tak tau nape dah .. tak pe la.. aku bawah diri je la nanti .. Nak ke mana pulak eh .. Mangga ??? Best ke ? Ke Innity ? Hurmm.. tak pe la.. biarlah aku setia je ngan Nuff walau pun dia membenci aku ...

Beginilaaaah nasibbb diriku yang malaaaangggg.. Oh Tuhaaannn ..

Anak dara tackle laki orang ?

 

Waaaaaa.. tackle la saya .. tackle la saya .. saya laki orang .. hahahah...  jangan .. ramai lagi bujang kat luar tu haa.. MAT GEBU tuuu .. single lagi bermutu ! Terbaik dari ladang Sedenak tuuu .. Kalau dapat dia , sah sah tak de masalah kalau bini dia berpantang .. leh hidup punya walau di campak kat hutan amazon.. Sah sah piranna masak 3 rasa punya !! hahahah.. guwauuuuuu...

Ada sahabat blogger mintak pendapat aku sebagai lelaki ( ni pendapat aku je yer ) berkaitan anak dara yang suka kacau laki orang ni ... huhu.. Kalau tanya aku.. sah sah .. no komeennn .. silakan laaa.. Ada 3 lagi kosong neehhh .. hahaha.. Jangan cari pasaaalll .. hahaha ..

Lelaki yang dah berkawin atau bahasa manisnya LAKI ORANG ni dikatakan lebih matang berbanding lelaki bujang .. yeker wahai anak dara sekalian ? Mak dara diam yer .. hahahaha ... Sila jawab...

Sebenarnya tak pon... sama je kes dengan bini orang .. Bini orang lepas kawin lagi nampak matang serta seksi berbanding dengan anak dara .. Kedua dua ni sama jer ... HASIL SENI SYAITAN YANG MAHU MENYESATKAN ANAK CUCU ADAM !

Kematangan lelaki bukan berdasarkan perkahwinan.. Ada lelaki yang dah kawin makin kebudakan .. Takde maknanya.... Kematangan lelaki tu berdasarkan faktor persekitaran .. Apa jua yang dia buat , masalah yang dihadapi , cara menyelesaikan masalah , pergaulan , komunikasi dan banyak lagi yang pastinya membantu lelaki bertambah matang ..

Kesimpulannya , anak dara yang gatal nak tackle laki orang ni bukan sebab faktor $$ , matang , kacak , atau apa juga alasan tapi sebenarnya kerja syaitan.. Teringin dia nak tengok anak cucu Adam ni huru hara .. Wahai anak dara sekalian , mahukah anda bersahabat dengan syaitan syaitan tersebut ???

image IKLAN - CARA TERBAIK MENAMBAHKAN PENDAPATAN SEBAGAI USAHAWAN KECIL .. UNTUK LEBIH LANJUT > KSW

Nak menulis tapi tak tau membaca !!

 

Apa kes  ? Asas untuk menulis adalah membaca .. Asas untuk membaca adalah menulis .. Dua dua saling berkait rapat .. tapi boleh dipisahkan..cuma wujud kekurangannya ..

Gini .. ni satu nasihat aku buat mereka yang baru nak belajar menulis .. Sungguh pon belajar tinggi melangit ingatlah satu , ada antara mereka yang terlebih dahulu makan garam .. Maka lihatlah ke bumi ... belajar dengan menyentuh tanah sebelum beria nak mengapai awan !

Mungkin ada idea yang bagus .. mungkin ada cerita yang bagus .. mungkin ada isu yang bagus .. tapi kalau belum pandai menari mengikut irama , jangan memandai mandai nak membodohkan penari lain ..

Satu lagi nasihat aku .. kalau baru nak berkuku , tak payah la nak mengaum takutkan arnab ... Silap silap arnab tu menanjingkan balik .. Faham ?

Dan akhir sekali ... belajar hormat orang lain kalau nak berjaya .. Hormat bukan menyanjung .. cuma kena tau mana abang mana adik ..  Kalau itu pon tak reti , patahkan je pensil tu .. g layan FARMVILLE ...

 

image IKLAN  - TERBARU DARI AYUCINTA

Apabila orang kampung membelog ..

 

Gamaknya apa yang orang kampung tulis eh bila membelog ?? Orang kampung yang betul betul kat kampung tu.. tamo ada taman taman ni .. asli punya kampung .. Mesti best kan ? cantik jeee.. pagi pagi nyaman ... petang petang meriah .. huhu...

Sebenarnya aku diseru oleh blogger ni untuk singgah ke blognya .. Orang dah jemput , kita pon datang la kan ... En. Kamarul , blogger yang berasal dari Terengganu tetapi meneruskan pengajiannya di Sabah .. Merantau gitu .. walaah.. Bila laaa aku nak g Sabah ni.. Nak lepak sekali lagi kat Kundasang .. Penah g sekali je dulu .. huhu..

Ok la En. Kamarul , saya singgah ni .. nak ajak kawan kawan lain ikut sama kot kot nak berkenalan dengan En.Kamarul kita ni kan .. Saja menambahkan lagi kawan kawan yang sedia ada ..

OK geng.. aku nak g sana jap.. sapa nak itot ?? Mai ... Sat sat.. Kamarul oiii.. awat laaa hang guna gambar header lama aku tu... huk huk.. dah tinggal kenangan tuuuuuuuuuu... huhu.. cedeyyy.. hehe..

Klik ... APABILA ORANG KAMPUNG MEMBELOG

Buletin TV3 malam ni 50% memualkan

image

Tengah sedap makan yong tau foo tiba tiba kuar berita pasal politik ... Huk aloh ... terus mual perut aku ... Muntah ? Tuuu ..gambar tuuuuu .. dah cukup mengambarkan segalanya .. huk huk .... Nak pancing undi , gunakanlah kejujuran ... bukan menegakkan benang yang basah... aisey ... boring arrr...

Bunuh diri !

 

Ingat lagi tak entri aku berkaitan dengan tugas blogger ? Hurm... walaupun aku ni sekadar melepaskan entri entri biasa di blog aku ni namun dalam diam ada insan insan meminta pendapat dari aku .. Bukanlah nak kata pendapat aku ni bagus tapi mereka yg minta pendapat aku ni dah lama mengikuti perkembangan blog aku dari mula ..

Hurm .. baru baru ini aku dapat mail di FACEBOOK .. Aku terkedu membacanya .. Dan aku harapkan ianya sekadar gurauan semata mata .. Tapi bagaimanakah jika ianya betul ?

Ingin aku paparkan di sini tapi aku rasa seperti tidak amanah pulak sbb dia mintak pandangan aku atau aku rasa dia lebih nak meluahkan perasaannya .. 

Manusia .. tidak lari dari masalah .. cuma ada yang membantu dan ada yang cuma memandang .. Paling keji jika turut menambahkan lagi masalah dengan mengutuknya lagi .. Bukan tak de jenis ni.. ada .. ramai ....

Ingin sekali aku berkongsi dengan rakan rakan lain dan meminta pandangan mereka memandangkan pembaca blog aku ni terdiri dari pelbagai pemikiran ..

Tapi aku belum dapat lagi kebenaran dari dia.. InsyaAllah.. dia kata dia akan mengirimkan ceritanya .. Apa pun buat rakan kita tu , bersabarlah .. tiada jalan mudah untuk mengharungi hidup ini .. Yang nampak mudah pon sebenarnya perit !

Yang kau cari pasal ngan aku ni nape ??

 

image

"Weh !! Apahal ni ?? Yang kau pukul aku nape ?? "

" Mana ada pukul kau.. kau yang pukul aku dulu ! "

" Bila aku pukul kau ??? "

" Hari tu laaa .. "

" Ada bukti ??? Wah.. kau buat boleh ?? Aku tak boleh ??? "

" Mana boleh kau buat .. kau tu sapa ?? Aku ni sapa ? "

" Apahal lak !!! Tak kira .. aku nak buat gak !! "

" Ok ok.. kira serah pada pihak berkuasa ! "

" Hekler ... bukan ke yang berkuasa tu kau gak ?? "

" Ye tak ye gak kan ? Kalau gitu , automatik kau bersalah je la... tak yah  citer banyak .. Jom..balai cerita "

" Tah hapa hapa tah "

‘Konspirasi syaitan’

KUALA LUMPUR 1 Nov. – Pendedahan mengenai ‘konspirasi syaitan’ antara DAP dan Parti Keadilan Rakyat (PKR) semakin panas apabila strategi halus parti itu untuk menguasai Kerajaan Persekutuan pula ‘dilondehkan’ oleh Ahli Parlimen Kulim-Bandar Baharu, Zulkifli Noordin (gambar).

Beliau yang juga bekas wakil rakyat PKR mendakwa, dalam usaha untuk memastikan jawatan Timbalan Perdana Menteri diisi oleh DAP tanpa sebarang bantahan oleh masyarakat bumiputera, parti tersebut akan meletakkan calon Melayu bertanding di kerusi Parlimen.

Jelasnya, strategi itu selaras dengan janji Ketua Pembangkang, Datuk Seri Anwar Ibrahim yang mahu melantik pemimpin Cina sebagai Timbalan Perdana Menteri jika pembangkang berjaya membentuk Kerajaan Persekutuan tetapi ia akan dilakukan secara halus.

“DAP akan meletakkan seorang dua calon Melayu sebagai ‘badut’ untuk bertanding di kerusi Parlimen yang selamat dan jika pembangkang menang pilihan raya umum, langkah sementara adalah melantik ‘badut’ tersebut sebagai Timbalan Perdana Menteri untuk memenuhi kuota DAP.

“Kedudukan ini akan berterusan sehingga suasana politik tenang dan stabil. DAP akan menunggu sehingga mereka benar-benar mencengkam Kerajaan Persekutuan dan selepas itu barulah Penasihat DAP, Lim Kit Siang ‘ditabal’ sebagai Timbalan Perdana Menteri.

“Semua ini taktik licik kerana mereka tahu orang Melayu tidak akan boleh menerima Kit Siang sebagai Timbalan Perdana Menteri. Beliau antara cauvinis paling teruk yang pernah disaksikan dalam sejarah negara,” dakwanya.

Beliau membuat dakwaan terbaru itu dalam entri terkini bertajuk Konspirasi Syaitan II di dalam blognya, http://zul4kulim.blogspot.com, hari ini, sebagai susulan kepada pendedahan awal yang dibuat semasa membahaskan Bajet 2011 di Dewan Rakyat minggu lalu.

Sebelum ini, Zulkifli mendakwa, wujud perjanjian rahsia berhubung pegangan kuasa politik antara DAP dengan PKR yang tidak diketahui Pas bagi membolehkan parti tersebut memiliki autonomi ke atas Pulau Pinang selain dilantik sebagai menteri besar di negeri-negeri yang dimenangi.

Pendedahan itu kemudian dikukuhkan lagi dengan pengakuan Ahli Parlimen Bayan Baru, Datuk Seri Zahrain Mohamed Hashim, yang percaya dalang utama di sebalik konspirasi tersebut adalah Anwar, memandangkan Ketua Umum PKR itu pernah menasihat agar tidak diberikan ruang kepada Pas.

Mengulas lanjut, beliau menambah, bagi memenangi hati bumiputera, DAP akan melaksanakan kempen kononnya parti itu menghormati orang Melayu selaku penduduk asal negara ini apabila memilih kaum majoriti itu sebagai calon untuk bertanding di bawah bendera parti berkenaan.

Katanya, langkah tersebut disusuli pula dengan sokongan kelompok ‘Anwarinas’ dalam Pas yang gah mendabik dada kononnya, inilah bukti DAP mengiktiraf Islam selaras dengan slogan ‘kepimpinan khalifah’ seperti yang dilaung-laungkan sekarang.

“Apa yang Pas tidak tahu adalah kepimpinan DAP dan PKR sebenarnya sedang bermain sandiwara dan silap mata bagi membuktikan parti itu bukan cauvinis atau rasis, kelak nanti akan terbongkar tembelang mereka dan masa itu barulah golongan badut ini akan ternganga,” ujarnya.

Pada masa sama, Zulkifli mendakwa, calon Melayu juga akan diletakkan untuk bertanding di Dewan Undangan Negeri (DUN) di Pulau Pinang selain negeri-negeri pantai barat bagi membolehkan calon tersebut dilantik sebagai exco yang menjaga hal-ehwal Islam.

Ini kerana jelas beliau, DAP tidak mahu jawatan exco tersebut yang berkuasa ke atas Majlis Hal Ehwal Islam, terlepas ke tangan wakil rakyat daripada parti lain memandangkan majlis itu mempunyai simpanan harta dan tanah wakaf bernilai ratusan juta di Pulau Pinang.

-UTUSAN MALAYSIA-

NEW ARRIVAL -> SHAWL REVOLUSI

 

imageShawl revolusi yg sangat cun...boleh pakai ala² yuna style...
jum shopping²...


Material : 100% cotton..(mcm baJu pagoda tuh..heeeheh...)
didatangkan dgn rambu² kat hujung shawl tuh...sgt style.. lanjut hanya di ISLAMICO PARADISE

Siapakah Wanita Pertama Malaysia ?

 

image image

Konfius.. mana satu ni ?

(Mr.Frecky ,thanks bro.. terlupa lak ada mata memandang..haha)

90 peratus jemaah haji Malaysia wajib bayar dam

 

MEKAH: Kira-kira 90 peratus daripada 26,000 jemaah haji Malaysia yang memilih mengerjakan ibadah haji Tamattuk pada musim haji ini dikehendaki membayar dam mengikut syarat-syaratnya.

Pengurus Besar (Bimbingan) Lembaga Tabung Haji (TH), Tengku Aziz Raja Abdullah berkata, dam yang wajib dibayar itu ialah dengan menyembelih seekor kambing atau satu pertujuh bahagian seekor lembu.

"Jemaah haji boleh memilih dengan membayar sebanyak 350 Saudi Riyal (SR) untuk seekor kambing iaitu mengikut harga pasaran, bagi seorang.

TH cuma memberikan perkhidmatan yang boleh diwakilkan kepadanya mengikut Ju'alah (wakil yang dilantik)," kata Tengku Aziz kepada pasukan media TH yang membuat liputan Musim Haji 1431 Hijrah.

Beliau berkata, TH menawarkan perkhidmatan bayaran dam di kaunter kewangannya di Mekah dengan memotong dari akaun simpanan atau membayar tunai bagi memudahkan jemaah haji tidak perlu bersusah payah menguruskannya sendiri.

Sebenarnya ada lima kategori jemaah yang mengerjakan haji Tamattuk tetapi tidak dikenakan dam. Antaranya ialah mereka yang mengerjakan umrah dalam musim haji dan dia keluar dua marhalah (91 km) dari Tanah Haram atau lebih untuk berniat haji dan kemudian masuk semula ke Mekah untuk menunaikan haji," katanya.

Menurut Tengku Aziz, jemaah haji tidak dipaksa mewakilkannya kepada TH dan boleh menguruskannya sendiri kerana perkhidmatan tambahan ini disediakan bagi membantu mereka yang sukar mencari kambing dan menyembelihnya.

Haji Tamattuk ialah jemaah haji yang menunaikan umrah dahulu dalam bulan haji dan kemudian mengerjakan haji pada tahun hijrah yang sama. Haji Qiran, jemaah haji mengerjakan umrah dan haji secara serentak dan mereka dikenakan dam.

Kira-kira 10 peratus lagi jemaah Malaysia yang mengerjakan Haji Ifrad iaitu menunaikan ibadah haji dahulu dan mengerjakan umrah kemudian tidak perlu membayar dam, kata Tengku Aziz.

Menurut beliau, lazimnya pelaksanaan dam dijalankan selepas tamat musim haji oleh pejabat Konsul Haji Malaysia di Jeddah dan daging akan diagihkan kepada fakir miskin di Mekah.

"Saya harap jemaah akan mewakilkan pembayaran dam kepada TH supaya mereka dapat mengerjakan ibadah dengan tenang. InsyaAllah kami akan melaksanakan amanah ini dengan sebaik-baiknya," kata Tengku Aziz.-Bernama

 

-BHARIAN ONLINE-

Hahaha..giler ini olang ...

 

Atas permintaan seorang sahabat pembaca , maka aku letak blog archive buat sementara.. kot sapa sapa nk godek , silakanlah yer ..

image

Haaa.. aku letak bawah gambar ni haa... Amaran !! Jangan terkejut yer ..  sbb apa ? tu korang kena tengok sendiri ..

Cuma nasihat aku la kan .. jgn la g klik sbb hang nanti pc korang tu .. berjela jela ke bawah .. hehe..

Jumlah entri aku termasuk yang aku amik dari hak milik berita atau artikal agama ada la dalam 4021 entri.. Kalau nak di tolak copy paste tu , adalah dalam 3000 lebih la hak aku .. Haaa.. ok la tu kan ?

Cuba tengok November 2010 .. baru 2 hari tapi dah 22 entri !!! Apa kes ??? hahahahha

Amacam ? Berbaloi tak usaha keras aku selama ni ? Mungkin ada yang geleng kepala bila tengok entri sebanyak tu dan ada yang kata 'giler ke apa ' .. Gila la kot .. Gila tapi berbaloi.. hehhehe..

Ok.. selamat meneroka.. aku bg 24 jam je godek godek.. Bukan pe, semak aku tengok kat situ .. hehe..

Haha...cute blog ni...

 

Aku pening.. tercari cari kat mana laaaa aku nak komen.. Maaf la yer ..saya ni buta IT dan segalanyalah buta bila berkaitan dengan dunia blog ni.. Almaklumlah , newbie yang dok merangkak ..

Aku saja la blograngkak  dari satu follower ke follower aku .. singgah laaa kat blog ni .. Aku baca entri dia .. Dari atas sampai ke bawah , terpinga pinga aku .. kat mana tajuk dia ? Camana aku nak komen ? camana aku nak follow dia balik dan paling best , takde nuff eh ?

Hahaha.. cute giler blog ni .. bagi aku la.. bagi korang tak tau la.. tak suruh pon kata cute .. tapi kalau cute gak bagi korang , bermakna aku tak gile lagi la .. hehe..

Tak pe tak pe.. korang g nilai sendiri ek.. jom.. sini sini ...

Hi Cute ..

 

Badan cam anak dinasour ni boleh dia panggil aku 'cute' ??? Hahahaha... Apara ....

image

Ari tu aku buat entri bagaimana mak dara orang dalam FB ni menjadi sasaran lelaki gatai miang ... Huh.. Sian kan ? Nasib baik tak layan dia tu.. kalau ada yang layan , aku tak tau nak kata apa lah ... pandai jawab sendiri la nanti yer ..

Tapi kan , jangan ingat bini orang je kena ngorat .. haaa.. laki orang pon kena ngorat gak wooo .. Kalau ngan anak dara atau mak dara tu , lain kes ar ... tapi kalau dengan sama jenis , camana ? Berapa kali korang nak muntah darah tu ??

Adeh .. bawak mengucap la wahai saudaraku .. Tu haa.. ramai perempuan tu ada ..cun cun lagi zaman skang ... Nasib baik aku 'digari' , kalau tak ??? Haaa.. Rugi la dibiarkan yang awek awek tu berlalu begitu saja .. Berapa ramai yang tak kawin sbb lelaki dh tukar selera ????

Zaman skang ni dah kembali ke zaman jahilliyah .. segalanya tak nak berdasarkan agama tapi berdasarkan logik kepala masing masing .. Allah dah bagi kitab untuk dirujuk , tak nak gak nak ikut .. Kononnya tak mengikuti arus kemodenan .. Adoiyaiii...

Ok.. aku tamo la nak bebel lebih.. nak masuk time makan walaupun aku tak makan ... Bawak bawak la tukar selera tu yer ... Halal lagi suci ! Pastikan nikah dulu yer..

Sapa kata artikal berita tak laku ?

 

image

image

Buktinya ... ada yang tak sempat nak bukak newspaper online ni .. maka blog la mainkan peranan ... menyampaikan berita terkini ... kan kan ? Sesekali apa salahnya ...

Blog pon menyampaikan info terkini .. Kalau tak perlu buat ulasan , jgn memandai buat .. kang kena saman.. Ada 60 juta ke ??

Anak Sosilawati fail saman RM60 juta

 

SHAH ALAM: Keluarga jutawan kosmetik, Datuk Sosilawati Lawiya, memfailkan tuntutan saman gantirugi bernilai RM60 juta terhadap enam individu yang terbabit dalam pembunuhan wanita itu akhir Ogos lalu.

Tuntutan itu difailkan enam anaknya, Erni Dekritawati Yuliana Buhari, Erwan Suwari Rizuwan, Md Erwan Nasri, Erni Erinawati Sofia, Erni Rineelawati dan Siti Nur Fatimah.

Mereka menamakan enam individu iaitu empat tertuduh kes pembunuhan ibu mereka, bekas peguam, N Pathmanaban, R Kathavarayan, R Mathan dan T Thilaiyagan serta terhadap dua pesalah yang didapati melupuskan mayat Sosilawati serta tiga yang lain, K Sarawanan dan U Suresh.

Peguam Kamarudin Ahmad daripada Tetuan Kamarudin & Partners memfailkan tuntutan saman berkenaan di Mahkamah Tinggi Shah Alam pada jam 8.45 pagi tadi.

Beliau yang ditemui selepas itu, berkata jumlah tuntutan itu menjadi RM60 juta daripada cadangan awal RM40 juta sebelum ini, selepas pihaknya dimaklumkan Sosilawati ada membuat perancangan untuk menyenaraikan syarikat kosmetiknya, Kumpulan Nouvelle Visages ke Bursa Malaysia, sebelum usahawan wanita itu dibunuh pada 30 Ogos lalu.

Bagaimanapun, semua anak-anak Sosilawati tidak hadir atas alasan peribadi.

 

-BHARIAN ONLINE-

Anda tulis , Anda menang ..

{Sticky post entri - yang terbaru di bawah entri ini .. harap maklum}

image

Untuk lebih lanjut ... > http://www.suarapeople.com/

Bila bakal artis popular balas komen ..

 

image

Psst... 'dear' tuuuu ... hahahhaa.. jangan jeles arrr.. Hahaha.. lek ler.. guwau je ar .. Aku kenal Rina sejak dari aku ada FB ... dan aku pon ada sejarah tersendiri dengan Rina ni .. Sila rujuk url yang dalam gambar tu .. Tauuuuuuu dahh.. malas kan nak taip balik kan ... Huh.. nahhh .. amik ni ( link ) ..

Bagus la gini.. dah naik pon masih ingat kawan kawan walaupun sekadar maya je .. Ni ada yang baru keluar suratkhabar , dah poyos ... Huh ! Bosan.. hhahahha.. lantak la.. masing masing punya hal..

Cuma tu la kan.. cam biasa la kan .. pasti akan ada isu timbul selepas apa apa jua pertandingan .. Hurm.. Apa pun terpulang pada mereka sendiri .. Aku rasa masing masing dah boleh fikir dengan waras .. Dah tau mana boleh mana tidak ..

Diharap Rina mampu membawa perubahan buat semua peminat dia .. Semoga tidak hanyut dalam dunia glamour ..

BA : Biar rendah tapi tinggi .. Jangan tinggi tapi rendah sebenarnya

Bila bertemu bakal blogger popular ..

 

Hehe... macam biasa .. aku merah lagi.. Nak kata pe dah .. aku tetap salahkan LRT !!!!! Huh .. Esok sah sah aku keluar awal .. Kul berapa ek nak bangun.. 5.30 pagi ?? huwaaaa... ngantuk la jawabnya aku  ..

Tempohari buat kali pertamanya aku bertegur sapa dengan seorang blogger yang mana hari hari kitorang bersua muka tapi tak kenal ! Boleh ?? hahaha.. aparaa...

Aku mula kenal dia di alam maya ini dari entri yang dia buat Kalau dia tak buat entri tu pasti aku tak kenal dia .. hehe.. erk.. Setelah diborak sakankan di KELAB BLOGGER BEN ASHAARI ( link ) , maka insyaAllah kitorang tak berjanji nak bertemu hari ini tetapi Alhamdulillah , bertemu pon hari ini ..

Bermula dengan dia menegur aku ( aku kalut dok tengok hp jer ) , maka terus la berbual seperti kenal 10 tahun lamanya .. Hehe..bertambah sorang lagi kawan aku di Putrajaya ..

Borak punya borak .. aku bagi la segala rahsia aku mengenai blog padanya sbb aku rasa dia mampu pergi jauh dalam dunia blog ini sekiranya dia mahu ..

Alhamdulillah , aku rasa dia boleh berjaya sbbnya dia seorang yang peramah dan tak segan bertanya .. Yang paling penting , semangatnya untuk meningkatkan taraf hidup ..

Panjang pulak aku bercerita .. Buat bro Ezzu , terima kasih kerana sudi menegur aku tadi dan semoga berjaya ! Aku boleh , kau lagi boleh.. kan ? Ops.. kalau nk jengah blognya , jom .. > sini

Alaa... takkan rosak lagi NUFFNANG ..

 

Pagi pagi aku masuk NUFF .. Nak tau keywords apa yg fofular di samping jumlah trafik yang dipungut oleh aku memandangkan aku tak update tengah malam semalam ...

Cuba .. ERROR !!! Biar betul betul ??? Biar betul bendul !!! Cuba dan terus mencuba sehingga berkali kali lamanya .. Adeh .. Namun nasib masih belum menyebelahi aku ... Masih lagi error ..

Haih .. takkan problem lagi kot NUFFNANG .. kena godam kah atau ada staff dia berenti keje ni ?? Tak nak bagi bonus ehh .. hehehe .. pandai pandai je aku buat rumors .. kang ada gak kena pecat .. hehe..

Tak pe.. aku cuba lagi ... ERROR lagi .. Aku tengok la segala kemungkinan yang boleh menyebabkan dia jadi ERROR .. Hah !! Oooooo..... patut laaaaaa ... tak pasal pasal aku salahkan dia .. Maaf yer incik NUFF .. Salah saya laaa... saya taip WWW.NUFFBANG.COM.MY .. Sampai kiamat takkan dapat !

Related Posts with Thumbnails

Peringatan



Ini adalah blog peribadi.Sebarang pendapat yang saya luahkan di sini adalah dari saya sendiri ,tidak melibatkan mana mana pihak kecuali jika saya letakkan nama pemiliknya.

Sebarang PRINT SCREEN terhadap blog ini adalah dilarang kecuali atas keizinan tuan punya blog. Tuan punya blog tidak teragak agak mengambil tindakan undang undang jika hak persendirian ini dicabuli.

Pendapat penulis tidak semestinya kekal .

Terima Kasih ..

BEN ASHAARI