Fasa 10 - Penutup ??

11:19 PTG
  Tutupkah ?? Sat nak jerit ... ADA SAPA LAGI NAK JOIIN KEEEERRRR ??? CEPAT CEPAT CEPAT ! Buat pengetahuan korang , ini cumalah asas pal...

Fasa 6 ...

12:18 PTG
  Amacam ? Best ? Hehe.. Kalau best bagus la ... teruskan lagi .. mula mula mmg kena kerja keras skit .. Nanti dah , ok baru leh rileks sk...

Sebenarnya ...

11:45 PG
Ada sesuatu dalam kepala aku lama dah .. nak luah tapi aku terikat .. haih.. Dunia blog ni mmg best.. macam macam kita leh tau .. macam...

Bila pulak aku gay !!!

1:44 PG
  Huwaaaaaaaaaaaaa... jangan la gini .. takkan aku gay kot ?? Aisey... Kang nabi tak mengaku aku umat dia nanti .. susah aku .. Tamo la gi...

Terlupa sebenarnya ..

12:48 PG
  Entri tadi tu aku sebenarnya nak ceritakan yang ini .. tapi termelalut ke arah yang lain .. Cerita sebenarnya aku nak bagitau , aku te...

Histats

Peringatan



Ini adalah blog peribadi.Sebarang pendapat yang saya luahkan di sini adalah dari saya sendiri ,tidak melibatkan mana mana pihak kecuali jika saya letakkan nama pemiliknya.

Sebarang PRINT SCREEN terhadap blog ini adalah dilarang kecuali atas keizinan tuan punya blog. Tuan punya blog tidak teragak agak mengambil tindakan undang undang jika hak persendirian ini dicabuli.

Pendapat penulis tidak semestinya kekal .

Terima Kasih ..

BEN ASHAARI