Blogger kering idea ??

9:57 PTG
Bosannyeer ! Tengok muka dia ni lagi bosan ! Arghhhh... Layan mp3 ? Arghhhh.. bosan bosan .. Lagu metallica gua mak dah delete ...

Perlukah aku kurangkan ?

8:33 PTG
  Aku rasa nak kurangkan entri secara perlahan lahan .. Macam ari ni , aku dah buat 15 entri .. Mungkin ada yang cakap , entri tah hapa ha...

Tips : Keyword

5:25 PTG
  Haaaa.. cepaatt je mai no ... hehehe...tak per...  Demi korang , aku bocorkan rahsia turun temurun ni .. huk huk .. korang jangan lupa a...

Mode Raya ?

7:08 PG
  Ah..liat giler nak bangun .. tgk jam  , baru 620... arghh... tensen tensen .. Tidur balik ? Tak mungkin... kalau waktu cuti , aku terus ...

Peringatan



Ini adalah blog peribadi. Tidak terkait dengan mana mana parti politik walaupun ada artikal berbaur politik secara ringan. Sebarang pendapat yang saya luahkan di sini adalah dari saya sendiri ,tidak melibatkan mana mana pihak kecuali jika saya letakkan nama pemiliknya.

Sebarang PRINT SCREEN terhadap blog ini adalah dilarang kecuali atas keizinan tuan punya blog iaitu, Ben Ashaari. Saya tidak teragak agak mengambil tindakan undang undang jika hak persendirian ini dicabuli , sengaja atau tidak sengaja. Amaran dah diberikan. Sapa suruh tak baca !

Pendapat penulis tidak semestinya kekal. Boleh berubah bila ada maklumat tambahan yang punya bukti atau fakta yang lebih sahih.

Jika ada sebarang pertanyaan atau penambahbaikan , boleh hubungi saya melalui email.

Terima Kasih ..

BEN ASHAARI

Blogger Sejak 2009


Dikuasakan oleh Blogger.