Segmen tutup dah !!!

11:14 PTG
  Waahhh .. sat nak pengsan .. bangun .. tengok balik kat komen tu... waahhh .. pengsan balik ... bisa muntah coklat gini.. tapi tak pe......

Bila u follow me ?

6:06 PTG
  Wah... aku.. aku terkedu... tak sampai sejam .. yang join banyak muka baru .. adeh.. ini bermakna , kerja rumah aku banyak laa.. huhu.. ...

I follow u yer ...

4:57 PTG
  Sekadar peringatan .. segmen ini sekadar segmen hiburan .. tiada kene mengena untuk popular , kaya mahupun dengan yang mati .. Selain ...

Parti baru ? Weewitt..

12:28 PTG
  KITA ? KESEJAHTERAAN INSAN TANAH AIR KITA yang mana akan diterjaui oleh Datuk ZAID IBRAHIM yang mana sebelum nama parti tu AKIM ( PARTI ...

Tak rasa jijik ke ?

12:12 PTG
  Malas nak rasa pelik... hahaha..tak larat nak rasa pelik tapi ni lah dia sikap rakyat Malaysia yang penuh kesopanan , berpelajaran , ber...

Hari ni dalam sejarah ?

8:13 PG
  Haih... tiket ERL aku wat hal ... mesin tu tak nak terima .. ini bermakna aku kena g ke kaunter untuk dapatkan pengesahan .. Masalah nga...

Segar ..

7:15 PG
  Salam ... selamat pagi ...sihat ? Alhamdulillah .. aku pon segar ni... lepas bersenam , main air ... lega la.. tak tau la kang .. ngantu...

Jom meriahkannya ...

1:23 PG
  Satu kempen dari rakan blogger yang minta aku promotkan terlebih dahulu .. aku tak sempat nak ikut lagi sbb dah lewat dah ni .. Kang ...

Dah tau ke tak ni ?

12:26 PG
  Lupa lak nak habaq kat korang .. kot la tak tau .. kalau dah tau tu , ok la.. Sebenarnya aku ada satu KELAB BLOGGER yang mana korang bol...

Peringatan



Ini adalah blog peribadi. Tidak terkait dengan mana mana parti politik walaupun ada artikal berbaur politik secara ringan. Sebarang pendapat yang saya luahkan di sini adalah dari saya sendiri ,tidak melibatkan mana mana pihak kecuali jika saya letakkan nama pemiliknya.

Sebarang PRINT SCREEN terhadap blog ini adalah dilarang kecuali atas keizinan tuan punya blog iaitu, Ben Ashaari. Saya tidak teragak agak mengambil tindakan undang undang jika hak persendirian ini dicabuli , sengaja atau tidak sengaja. Amaran dah diberikan. Sapa suruh tak baca !

Pendapat penulis tidak semestinya kekal. Boleh berubah bila ada maklumat tambahan yang punya bukti atau fakta yang lebih sahih.

Jika ada sebarang pertanyaan atau penambahbaikan , boleh hubungi saya melalui email.

Terima Kasih ..

BEN ASHAARI

Blogger Sejak 2009


Dikuasakan oleh Blogger.