Hadiah Utama 200 Blog ?

6:15 PTG
  Hehehe.. Respek !! Aku saja nak patahkan semangat diorng dengan memberi soalan yang mengarut .. Perghhh .. masih ada yang mampu ikut tuu...

Doktor sudah bebel ..

12:54 PTG
  Hurm.. lama gak aku tunggu giliran aku .. Bila sampai , maka masuk dengan muka sakit.. hehehe.. mmg sakit pon .. Doktor lelaki.. aku t...

500 blog!

11:16 PG
Aku kat klinik ni..ramai pulak yang sakit eh..orang kata musim..hurm dari hari tu aku dengr menda yg sama,iaitu musim sak...

Hebahan ...

10:43 PG
  Ada 3 hebahan yang aku nak buat sebelum g klinik .. hehe.. Sekadar membantu rakan rakan blogger .. OK.. yang pertama , http://shaofie....

Selesai ...

9:03 PG
  Pengumpulan 200 blog dari pukul 1 pagi hingga 8 pagi ,menakjubkan !  Tak sangka diwaktu pagi gitu masih ramai 'berjalan-jalan' ....

200 Blog tersenarai ..

1:48 PG
  OKeh.. dah cukup.. Satu segmen sebagai persediaan petang ini .. Kenapa petang ? Sbb malam pon leh join sekali la kan ? Hehehe.. adil dan...

Satu pinta ku ..

1:04 PG
  Sahabat sekalian .. maaf aku pinta terutama buat PENDEKAR BERKUDA .. Tiada niat untuk mendabik dada atau bersikap angkuh .. Terlalu pena...

Peringatan



Ini adalah blog peribadi. Tidak terkait dengan mana mana parti politik walaupun ada artikal berbaur politik secara ringan. Sebarang pendapat yang saya luahkan di sini adalah dari saya sendiri ,tidak melibatkan mana mana pihak kecuali jika saya letakkan nama pemiliknya.

Sebarang PRINT SCREEN terhadap blog ini adalah dilarang kecuali atas keizinan tuan punya blog iaitu, Ben Ashaari. Saya tidak teragak agak mengambil tindakan undang undang jika hak persendirian ini dicabuli , sengaja atau tidak sengaja. Amaran dah diberikan. Sapa suruh tak baca !

Pendapat penulis tidak semestinya kekal. Boleh berubah bila ada maklumat tambahan yang punya bukti atau fakta yang lebih sahih.

Jika ada sebarang pertanyaan atau penambahbaikan , boleh hubungi saya melalui email.

Terima Kasih ..

BEN ASHAARI

Blogger Sejak 2009


Dikuasakan oleh Blogger.