Tiru awek blogger - 5

10:03 PTG
Lokasi ... KLCC .. Mode : Sangap !! Wife hilang kat entah mana punya butik ! Ada ke patut dia bagi barang kat aku pastu dia merayau soran...

Tiru blogger awek - 3

4:31 PTG
Haaa.. ni semalam tapi gambar ni aku tak buat entri lagi.. saja simpan.. hehe... Saja belek gitu.. last last .. eh.. aah la.. blogger awe...

Tiru blogger awek - 2

4:12 PTG
  Sama tak sama tak ? Hahahahha .... aku nak posing ar cam blogger awek .. cute je diorng nampak gitu.. pasal tu kot blog diorng fof...

Wah... ini blog ...

2:29 PTG
  Suka la susunan blog ni ... simple ... warna dia pon aku suka..  Tenang ... font pon jambu jer ... simple je la .. tak la semak samun...

Hari Merah Sedunia ?

8:49 PG
  Wah ... ramai pulak berbaju merah gitu eh ? Aku saja tadi dalam ERL dan LRT berpasangan ngan awek awek berbaju merah .. Sah wife geram d...

Suka la blog ni ...

12:07 PG
  Nape aku suka ? Sbb petang tadi , dia beria sungguh menjawab soalan blog500 .. hehehe.... Mmg aku respek la ... Pastu header dia po...

Peringatan



Ini adalah blog peribadi.Sebarang pendapat yang saya luahkan di sini adalah dari saya sendiri ,tidak melibatkan mana mana pihak kecuali jika saya letakkan nama pemiliknya.

Sebarang PRINT SCREEN terhadap blog ini adalah dilarang kecuali atas keizinan tuan punya blog. Tuan punya blog tidak teragak agak mengambil tindakan undang undang jika hak persendirian ini dicabuli.

Pendapat penulis tidak semestinya kekal .

Terima Kasih ..

BEN ASHAARI