Dapur Tanpa Sempadan...

Selasa, 18 Januari 2011

Bila HATI LELAKI bersuara ..

 

Wah.. beria jeee.. lelaki.. kalau bersuara.. gamat dunia.. confirm gaduh punya nii.. hehehe ..tapi tak semua lelaki gitu.. masih ada lelaki yang budiman.. baik hati.. gentleman .. kan kan ?

OK.. malas nak kecoh kecoh .. kita ke senarai awalan .. ehehe.. :

overscurry ( aku confius ngan blogger ni.. yang 'wanita' pon dia join gak.. hahaha.. confius beta ) ..

Ujang9897 ( yang ni pon aku confius.. tengok muka , jantan.. tapi semalam segmen wanita pon dia join .. tukar nama la.. halimah.. boleh ? )

Pembawa_Wacana ( ni atok nak bercerita .. gitu la plak eh )

Huszaini (haa.. rajin join .. laki orang.. sila duduk jauh jauh )

Ana Muslim ( confirm ada ceramah agama sekali neh )

Wan Zulqhairi ( luahan cinta .. ye ke ? tak baca lagi ... hehe)

gaung ( baiklah cikgu gaung )

Shaofie ( peace bro )

KyLe ( bro.. ada awek kirim salam .. tapi bukan sue )

Areliff ( pon peace gak )

Abhamz ( respek ini otai )

18 komen :

Wan Zulqhairi berkata... [Reply to comment]

Xbaca lagi?? sila lah baca ek. haha

Pembawa_Wacana berkata... [Reply to comment]

hahaha...lekat atok la pulak.. saje jadi watak atok..sebab nak bagi nasihat...hihihi

Cik Eka berkata... [Reply to comment]

ujang vs halimah..bolehla abg ben..ngee..eka takley join lah..bace jer leyh..haha

zacky ~786~ berkata... [Reply to comment]

jom terjah !

areteacar berkata... [Reply to comment]

best2!!

syuwai berkata... [Reply to comment]

hahaha.. yang j0in segmen wanita + lelaki tu dpt aura semangat dari en. ben..

j0m kita g0dek2x bl0g mereka !

Sunah Mohammad berkata... [Reply to comment]

erk..overscurry tu laki ke pompuan? haha...ujang pun...:p

r-5 berkata... [Reply to comment]

nice~ hehehe

Ujang9897 berkata... [Reply to comment]

hahahaha...smlm tajuk jer sama...isi lain...hihi

Abhamz berkata... [Reply to comment]

salam, tq Encik Ben krn telah memilih blog saya sebagai antara yg terawal dalam segmen yg cukup gempak masa kini....

sicomot-comel berkata... [Reply to comment]

oyeahh..dah terjah dah semua ;)

cik sakura berkata... [Reply to comment]

dah baca satu luahan..sempat berpikir..nice..

Ana Muslim berkata... [Reply to comment]

Thankz bro..sebab pilih ana antara yg terawal..hehehe

Qaseh dalia adelia berkata... [Reply to comment]

haha ujang tu nyah...
amboi2 sape lah perempuan lain kim salam kat kyle tu ye... hahaha...

nur berkata... [Reply to comment]

a a.. ujang tu halimah ke?.. jom jom

mOoN berkata... [Reply to comment]

@Ujang9897

ang join jugak ke semalam ujang? ni yg buat me konpius sal kenyataan "AKU LELAKI TULEN" tu...hahaha..

KyLe berkata... [Reply to comment]

KyLe ( bro.. ada awek kirim salam .. tapi bukan sue ) hohhhhh hahaha de2 je bro...yg psl ujang 2 100% btl nyah hahahahha

Huszaini berkata... [Reply to comment]

sampai hati bro.. aku kan ada tiga kekosongan.. ngeh ngeh ngeh... tq aa!!

Peringatan



Ini adalah blog peribadi.Sebarang pendapat yang saya luahkan di sini adalah dari saya sendiri ,tidak melibatkan mana mana pihak kecuali jika saya letakkan nama pemiliknya.

Sebarang PRINT SCREEN terhadap blog ini adalah dilarang kecuali atas keizinan tuan punya blog. Tuan punya blog tidak teragak agak mengambil tindakan undang undang jika hak persendirian ini dicabuli.

Pendapat penulis tidak semestinya kekal .

Terima Kasih ..

BEN ASHAARI