GEGAR BLOG | SAHABAT BLOGGER | KELAB BLOGGER BEN ASHAARI

by - Khamis, Januari 20, 2011

 

Promosi Hari Wesak.. Ada diskaun untuk mereka yang menyertai ketiga tiga ini .. Haa... Diskaun untuk berkaraoke secara live di dalam kelab SAHABAT BLOGGER ... hehee.. karaoke melalui wall je la ...okeh ?

Ok... masih ada yang bertanya mengenai segmen GEGAR BLOGGER ... Masih dibuka sehingga tengah malam ini .. pastu tutup ... dan contest akan bermula berdasarkan kesemua blog yang terlibat .. heehhe.. kita kasi gegar itu blog !! Banyak ?? Nak kata apa kan.. hadiah pon best best gak ... hehehe.. PREPAID (RM50, 30, 10) , SHAWL , BAJU .. Haaaa.. tu belum bermula lagi.. nanti dah mula , ramai lagi nak sponsor ... tak menang tangan peserta.. hahaha.. Untuk join , klik sini  .. kalau nak sponsor selain prepaid , sila email saya yer di BENASHAARI@yAHOO.COM ..

Ok.. untuk mereka yang ada blog dan tercari cari tempat nak promosi blog , ada satu tempat ni.. aku punya la .. hehe.. dah lebih 7000 rakan di dalam tu yang mana majoritinya adalah blogger .. Untuk blogwalking dari situ pon mmg best... nak join , klik sini..

Dan buat mereka kaki berborak .. nak berborak dengan blogger blogger secara live , atau mencari rakan rakan yang belajar di IPT dan juga mereka yang suka melepak cam aku ni , jom lepak kat SAHABAT BLOGGER ... Mesra alam gitu mereka .. Jom , klik sini  ..

Okeh.. tu je la.. banyak lagi nak kalu nak promote ni.. tapi lain kali lak la yer.. o lupa .. BEN ASHAARI BLOG , SANTAI BEN ASHAARI .. Jgn lupa join yer !! Terima kasih !!!!

You May Also Like

14 comments

  1. wah prepaid pon,, menarik gak tu?? yg psl baju tu,, ade muka ben tak nanti?? ngeh


    Janganlah Mengharap Sangat | EP2 - Aku Seorang Blogger

    BalasPadam
  2. wah2 smpai malam t .. banyak2 hehe.. tq

    BalasPadam
  3. menanti dengan penuh kesabaran ni. heeee

    BalasPadam
  4. bro, contest nye jangan bukak cepat sangat bro... esok bz ade klas... hehehe... lambat2 sikit... bukak petang ke.... ngeh3x...

    BalasPadam
  5. wow...sehari pon x habes nak terjah tu...hehehe...

    BalasPadam
  6. salam...

    terima kasih sbb berkongsi...kalau line mcm lipas kudung mmg besh BW, tapi kalau line mcm badak sumbur dukung gajah....senyum jelah :D

    selamat petang abg ben :D


    3.30 pm.

    BalasPadam
  7. wuuuuu.. dari hari tu nak join.. tapi tak pahammmmm T_T

    BalasPadam
  8. waaa besnyer besnyer besnyerr..eka punya belog no 60...hehehe..tak sbr2...

    BalasPadam
  9. menarik tu bro
    thx u bro
    malam ni kalau tenet ok momoy nak start bw kenal blogger2 tu
    tapi mungkin lambat kot
    sebab jenis baca entry setiap blog yg singgah
    suka tahu gaya bahasa diaorng guna

    Peristiwa itu masih menhantui diriku...

    ATTENTION Kawan-kawan: Blogger Ini DIKEHENDAKI

    BalasPadam