Entri Santai Pilihan BEN ASHAARI

 

imageMenarik ke ? Pasti tersenyum .. Tak caya ? G la baca sendiri ... KODET

;)

15 ulasan:

  1. Si kodet yang comel...hehehehe..suka blog ni

    BalasPadam
  2. i can't believe this.. my kezen's blog di review oleh abg ben!
    hoho.. kecik nye dunia ni

    BalasPadam
  3. kodet ?? nama pun dah fofular..

    BalasPadam
  4. hehe..bgus2..untg siapa terpilih

    BalasPadam
  5. memang menarik dan tertarik..

    BalasPadam
  6. Perggg...macam tak percaye jer...

    BalasPadam
  7. wah budak kodet nie....suka la dia di promote oleh en ben...

    BalasPadam
  8. waa..bestnye..bila nk pilih ayu sbg n3 santai ben..hehehe..:)

    BalasPadam
  9. @Adamxis , apa yg x percayanya... kan da nmpk da tu...pecah rekod oo..

    BalasPadam
  10. dah tengok.. nice.. idea fresh tu..

    BalasPadam

Peringatan



Ini adalah blog peribadi. Tidak terkait dengan mana mana parti politik walaupun ada artikal berbaur politik secara ringan. Sebarang pendapat yang saya luahkan di sini adalah dari saya sendiri ,tidak melibatkan mana mana pihak kecuali jika saya letakkan nama pemiliknya.

Sebarang PRINT SCREEN terhadap blog ini adalah dilarang kecuali atas keizinan tuan punya blog iaitu, Ben Ashaari. Saya tidak teragak agak mengambil tindakan undang undang jika hak persendirian ini dicabuli , sengaja atau tidak sengaja. Amaran dah diberikan. Sapa suruh tak baca !

Pendapat penulis tidak semestinya kekal. Boleh berubah bila ada maklumat tambahan yang punya bukti atau fakta yang lebih sahih.

Jika ada sebarang pertanyaan atau penambahbaikan , boleh hubungi saya melalui email.

Terima Kasih ..

BEN ASHAARI

Blogger Sejak 2009


Dikuasakan oleh Blogger.