GEGAR BLOG KEMBALI !!

by - Ahad, Februari 06, 2011

 

Sekali lagi aku buat kerja giler  ! Dari 200 blog ke 500 dan hari tu , 800 lebih .. kini aku nak lengkapkan 1000 blog !!

Kenapa ? Aku nak buktikan pada mereka mereka bahawa , BLOGGERS MALAYSIA boleh bersatu !! Mereka hanya perlu digerakkan !! Sapa Yang patut mengerakkan ? Jangan tengok aku yer ! Aku tak tau .. Hehehe.. Kita pandang kerajaan ..

Dengan inisiatif ini sapa tau , dunia blog malaysia mampu maju setapat lagi dalam bidang penulisan samada kewartawanan , hiburan , mahupun hiburan ... tidak lupa juga dalam bidang penulisan novel ..

Selain dari tu aku nak bagitau 'mereka' , blog sebenarnya mempunyai ramai pembaca ! Tak kira golongan , usia dan pangkat ! Blog bukan ditulis semata mata untuk mencari pendapatan sampingan ! Tetapi boleh mampu juga menghasilkan persahabatan yang tiada tandingan ! 

Dan jangan lupa dengan KUASA BLOG !! Hanya dalam tempoh sesaat , blog mampu menyebarkan pelbagai berita dan cerita .. Lihat saja krisis Mesir ! Dan banyak lagi contoh !

Jadi , GEGAR 1000 BLOG ini adalah untuk memberitahu bahawa kewujudan blog di Malaysia ini bukanlah taman kanak kanak menconteng dinding sebaliknya adalah luahan rakyat Malaysia secara halus dan ikhlas !

Apakah segalanya kerana TRAFIK ???

 

TERIMA KASIH PADA YANG SUDI MENYERTAI GEGAR BLOG KALI INI !! APAKAH INI YANG TERAKHIR ??? JOM SERTAI >KLIK  SINI

You May Also Like

15 comments

  1. yeyyy hidup ben ashaari haha melampau ~

    BalasPadam
  2. Gegar!! gegar!! gegar!!! harap-harap terbukalah mata mereka itu semua..

    BalasPadam
  3. angkat tangan tinggi-tinggi...S.E.T.U.J.U.!!!jadilah blogger yang slg bantu-membantu bukan menindas dan menghamburkan kata2 yg kurang manis.Kite sayang blog kite dan juga rakan2 seperjuangan yehaaa!

    BalasPadam
  4. yeahh..gegar pantai timur..erkkk..salah,

    BalasPadam
  5. asyik slalu kasi gegar kat SB je....nak kasi gegar kat blog jugak...=P

    BalasPadam
  6. wah .. ni dah macam nak gulingkan pemerintahan ni .. heheh

    BalasPadam
  7. tu dia si Bro Ben yang macho..haha Baru lepas buat entri serius buat kali kedua untuk hari ni..huhu

    BalasPadam
  8. oh abg ben betol2 wat sy terharu lagi.haha.dah la td dpt blog pilihan.pastu abg ben bw dan tggl jejak.pastu abg ben like kat fan page blog sy..oh terharu nyeee! thnks abg ben!

    BalasPadam
  9. Jom kita gegaq dunia blog..hehe

    BalasPadam
  10. Malaysia boleh!!! Kita boleh!!!
    satu malaysia....

    BalasPadam
  11. aku tak follow blog abg ben, tapi aku selalu bukak.. hehe..

    BalasPadam