SEGMEN TANYA SAMA BEN ASHAARI : VLOG2

by - Ahad, Februari 20, 2011

 

Ada yang tanya aku tadi .. apa cerita dengan segmen INI .. Dua soalan telah aku jawab di vlog tadi .. cuma aku tak sebut nama dia je la .. tak ingat ... Yang lain tu , aku rasa aku dah jawab dalam vlog sebelum ini .. Dan ada soalan yang rasanya , hurm.. mmg dah selama ini aku asik ulang jawab dalam blog aku .. jadi tak perlu la nak ulang tayang yer ..

Hurm.. segmen demi segmen.. dan yang segmen SAYA BLOGGER AKTIF adalah segmen terakhir untuk minggu ini dan rasanya aku nak rehat dari segmen .. sangat penat ... otak dan fizikal... dan rasanya dah ok kot skang ni .. ramai blogger dah boleh bertapak sendiri .. Manakala blogger yang dah naik , tiba masa untuk bantu blogger yang baru baru ini ..

Aku ??  Nak bercerita tentang kehidupan aku je la kot skang ni .. hehe.. Dah tiba masanya la kan ? Asik asik segmen.. mesti ramai dah naik bosan .. kan kan ? Tak pe.. tak yah akui.. aku sedar.. hehe..

Tapi jangan risau.. sesekali aku akan buat.. Dan ada satu lagi hadiah di tangan aku belum dibuat contest.. tunggu yer. ..

You May Also Like

9 comments

  1. contest cmne tu abg Ben?? cpt2...gtau...hehehe

    BalasPadam
  2. Orait En. Ben, saya tunggu. Mana tahu tu rezeki saya.

    BalasPadam
  3. Rehat jangan lama2 yeee... TERIMA KASIH di atas segmen terbaaaeeekkk En Ben sepanjang minggu ni (juga yg lain2)... (",)

    BalasPadam
  4. salam.

    wawa..tibe2 T_T sebab baru je nak bertapak + baru je join2 blog BA..

    hope blogger yang dah berjaya menapak ikut jejak BA jugak..^^

    BalasPadam
  5. wa~~~~~~~~~~~~
    bestnyew nk bt contest la

    BalasPadam
  6. segmen pown ok.. contest pown ok..

    BalasPadam
  7. tqvm abg ben...
    segmen2 tersebut telah membuatkn
    blog saya dikenali ramai..
    tak sabar nak tunggu contest tu!!

    BalasPadam