Terima kasih .. Aku dah berjaya membuktikannya ..

by - Selasa, Februari 01, 2011

 

Bukan mudah ... Cabaran demi cabaran .. Dugaan demi dugaan aku tempoh sepanjang aku berblog .. Bukan mengejar populariti pada paras rupa mahupun fizikal tetapi mahu dikenali dengan blog yang santai di arena blogging ini ..

Ternyata , aku berjaya melakukannya .. ( antara entri rujukan : sini , sini dan sini )  .. Sebenarnya , aku mahu dikenali kerana penulisan aku , cerita aku dan kesantaian aku .. Bukan paras rupa yang terpacak kat blog aku tu ..

Gambar aku tu dah macam satu brand .. Jenama.. Kalau tengok je gambar tu , orang dah kenal .. tu BEN ASHAARI .. Sama gak cam sardin cam ayam la.. Gambar ayam kan.. padahal sardin ! Haaa...

Aku bangga ? aku cuma bangga bila mereka menghargai segala usaha aku membangkitkan semangat mereka berblog dari membuang masa di FACEBOOK , bermain game atau melepak tak tentu hala ..

Dengan berblog , mereka akan dapat ramai kawan seperti yang kita nampak baru baru ini du gathering SAHABAT BLOGGER ! Berjaya menyatukan berpuluh puluh pelajar dan juga mereka yang sudah berkerjaya di bawah satu bumbung iaitu BLOG !!!!

Jika ada yang ingin katakan aku berlagak , terima kasih .. Hanya mereka yang mengenali diri aku ini mengetahui betapa berlagaknya aku ni ...

Apa pun , aku tetap berbangga .. mereka telah aku berjaya bangkitkan semangat berblog .. Yang mengutuk aku tu , apakah kejayaan anda ??

You May Also Like

15 comments

  1. Ben Ashaari ada sebab untuk berbangga, kami pun bangga. Teruskan!

    BalasPadam
  2. tahniah, atas usaha yang membawa kepada hasil. salah satu inspirasi untuk saya terus berblogging adalah blog ini :)

    BalasPadam
  3. congrats abg ben:)
    thanks utk sume info n tip pasal blog untuk bdak baru cam sye nie..hehe

    BalasPadam
  4. sy pun berbangga bro..gmbira dapat bersua..walaupun sekejap

    BalasPadam
  5. salh 1 blog kegemrn ila..

    BalasPadam
  6. cayalah abg Ben. semoga terus berjaya..

    BalasPadam
  7. terima kasih enchek ben!

    *menaip sambil menggigil dalam kesejukan...*

    BalasPadam
  8. blog abg ben ni bagus.. tpi sy nk minx tolong abg ben sebarkan sesuatu pkra sbb blog abg ben ni ramai readers.. pasal kisah pelajar malaysia yang terperangkap di egypt.. boleh ke blog kawan sy untuk baca apa yang terjadi.

    http://dienawong.blogspot.com/2011/01/malaysian-please-take-note-on-turmoil.html

    BalasPadam
  9. Memang BA berlagak...
    Berlagak tak glemer.. tapi sebenarnye glemer abisss.. Apapun.. kekal imej BA.. walau berada di puncak..
    Jemput ke:ALL IN ONE

    BalasPadam
  10. tahniah,,
    pencapaian yg boleh dibanggakan...

    BalasPadam
  11. Thniah buat abg ben.. bangga kami menjejak blog abg ben dan sama2 memeriahkan dunia blog ni.. asam garam dalam berblog ni macam2 karenah nya.. so kita kena sabar.. coz semua itu adalah kenangan yg akan sntiasa terpahat d hati sama ada manis dan pahit... Imej abg ben akan sntiasa kekal d hati blogger2 sekalian.. keep n touch abg ben.. saya akan sntiasa support usaha murni abg ben tuk bloggers2 lain..

    BalasPadam