Bila Doktor Hafiz gila trafik !! Entri Pilihan ..

by - Rabu, Mac 02, 2011

Perghh... Teruja bila orang cerdik pandai memahami maksud aku .. hehehe... Terima kasih semua ..

Berkaitan dengan trafik .. Jangan la dok kaitkan 100% dengan duit ... Cuba la tengok penulis buku.. novel.. Kalau diorng buat semata mata suka suka , rasanya diorg nak tulis lagi ? Baik buat kerja yang lagi bermanfaat.. Bercucuk tanam .. Kita nak tengok hasil .. Kita menulis , kita nak tengok hasil .. Hasil yang aku suka nampak ialah , mereka memahaminya dan berasa insaf ! Paling tidak pun bersemangat dan gembira ! Yang nak kondem bagi rasa loser tu pasal apa ? Suka ke tengok manusia ni tak bersemangat ?

Sambung lagi nanti.. skang kita tengok apa cerita Doktor Hafiz dulu :

" Pada pagi 18 Disember 2010 jam 8 pagi saya dan isteri telah menerima mesej dari Abang Jak ( abang ipar saya) mengatakan bapa mertuanya baru sahaja menghembuskan nafas yang terakhir pada pukul 6 pagi. Bapa mertua beliau meninggal dipercayai kerana serangan stroke . Kami kemudian bergegas bersiap dan tepat jam 9 kami bertolak dari rumah menuju ke arah Kajang . Jenazah di mandikan dan disolatkan di Masjid Kampung Sg Sekamat, Kajang. Setelah selesai mengerjakan solat jenazah, jenazah kemudian di bawa ke tanah perkuburan berdekatan untuk ditanam."

sambungan > SINI

You May Also Like

4 comments

  1. Umpama penulis ada yang kata picisan,seniman syok sendiri,underground dan lain lain.yang berujung pangkal pada seni untuk seni atau seni untuk masyarakat.semua ada penggemardan dalilnya masing masing.

    BalasPadam
  2. menulis sebab suke @ suke2..? payah nak jwab solan ni.. hiHi.

    semoga roh ditempatkan bersama org2 yg soleh.. amin..

    BalasPadam
  3. Itu baru penulisan ilmiah....:)

    BalasPadam
  4. Terima Ksih Ben pilih entri saya sebagai entri pilihan Ben hari ini...

    BalasPadam