JELAJAH BLOG LUAR NEGARA : 4

by - Khamis, Mac 10, 2011

 

image

"Jika Allah berikan kesempatan kita merantau untuk mencari ilmu kat muka bumiNya yang luas ni, gunakanlah kesempatan itu sebaik mungkin. Jangan hampakan harapan mereka-mereka yang sayangkan kita terutama sekali ibu dan ayah kita. Dan paling-paling penting aku tujukan kata-kata ni buat mereka yang dapat biasiswa la, kerana aku rasa korang paling bertuah kerana nak belajar semua orang tanggung. Lebih bertuah daripada aku dan ramai lagi kawan-kawan aku kat sini; kos pengajian dan sara hidup semuanya sendiri tanggung @ hanya dengan semata 'sponsor' My Parent Sendirian Berhad..."

sambungan > sini

image

Aku dok pikir apaaaa lah si Ben ni dok buat ya? Every second update status fb dia pasal blog dia yang konon glamer tu..hahaha..

Pastu aku buat rumusan, oohh..dia cari makan kot blog citernya :), Cool mannn...glamer kah dia? Glamer jugak aku hihi..eceh aku bermadah bahasa jer cuma..Nah..so aku terjah blog dia pagi ni. Tetiba ada slot cumel nih hiks!

sambungan > sini

image

Kenangan manis banyak..tp yg termanis rasanya dapat merasai pengalaman berada di dunia lain, yang berbeza budaya dan cara hidup kita. Juga mengharungi 4 musim yg berlainan di uk nih..tidak akan dpt dirasai di Malaysia..terutama sekali adalah musim bunga dan ketika salji! sila klik sini dan sini for snow entries...cantiknya musim bunga tak terkata!!! Juga dpt melawat tmpt2 yg biasanya dpt tgk dlm tv jer..hehehe..takde la byk berjalan pun..boleh la....lagi, heemmm..juga dpt menimba ilmu drpd expertise..lagi..hehehe..of course la utk shopaholics..sini adalah heaven!!! (kalau anda rajin scroll blog ini, jumpa la apa yg sy sebutkan semua yg di atas :) )

sambungan > sini

You May Also Like

6 comments