Blog Pilihan BEN ASHAARI tanda penghargaan ..

 

image

Misi seluruh dunia ... semoga anda berkhidmat dengan penuh keikhlasan dan senyuman.. Sesakit mana pesakit , pastinya terubat bila melihat senyuman anda semua ..

Terima kasih wahai cik MISI .. hehehe .. Selamat Hari Jururawat ..

http://cik-misi.blogspot.comA

14 ulasan:

  1. jijah pon cik misi jugak..miahaha

    esok hari jururawat abg ben :)

    BalasPadam
  2. buat misi2 & bakal misi tu jgn garang2, lazer2 dgn pesakit yer.. dh nama pun pesakit bukan takat ubat je dorang perlukan sokongan moral pun kena ada.

    BalasPadam
  3. misi yg baik , menjana kesihatan mnusia.. hehhe

    BalasPadam
  4. akak nurse!!!!
    selamat hari jururawat!!!

    dulu slalu takut ngn nurse...sbb ingt dia jahat....doktor aje baik....muahahahahahha

    BalasPadam
  5. wah terharu gituwww , blog kite tahun gajah pon belum tentu abg ben nk singgah HAHAHAHA

    BalasPadam
  6. selamat berjururawat...rawatlah pesakit dgn senyuman...heheh

    BalasPadam
  7. selamat hari misi...berkhidmat utk negara heheeehehehe

    BalasPadam
  8. best nye kena promot ngn abang BEN :) selamat hari NURSE . ngee !

    BalasPadam
  9. @THE LEKAT LEKIT STORY

    hee , yg garang2 2 maybe misi dulu2 . misi sekarang tak dah :)

    BalasPadam
  10. naahaaaiih....cikmisi baru sedaq cikmisi dok kt blog abg ben ketak2 ni....haaaiiiish....malooo aiih cikmisi..terharu,teruja,terkesima,arrr termcm2 la....tQ abg Ben c0z sudi lawat blog CikMisi nah......

    BalasPadam
  11. esok hari jururawat,,ramai sbnrnya yg tak tahu ,,dek tenggelam dengan kemeriahn hari ibu dan guru,,huhu

    BalasPadam
  12. tahniah Cik Misi.. selamat hari jururawat kpd sume nurse yer.. =)

    BalasPadam

Peringatan



Ini adalah blog peribadi.Sebarang pendapat yang saya luahkan di sini adalah dari saya sendiri ,tidak melibatkan mana mana pihak kecuali jika saya letakkan nama pemiliknya.

Sebarang PRINT SCREEN terhadap blog ini adalah dilarang kecuali atas keizinan tuan punya blog. Tuan punya blog tidak teragak agak mengambil tindakan undang undang jika hak persendirian ini dicabuli.

Pendapat penulis tidak semestinya kekal .

Terima Kasih ..

BEN ASHAARI