Dapur Tanpa Sempadan...

Selasa, 31 Mei 2011

Blog remaja terbaik pilihan BEN ASHAARI

 

image

Kenapa aku pilih blog ni ? Haaa... tu korang kena tengok sendiri .. dan dia ada matlamat dia ... aku nak tolong capai matlamat dia.. hehhe..

Apakah matlamat dia ? g tengok kat http://zufasyazul.blogspot.com/

18 komen :

bibirmerah berkata... [Reply to comment]

hehehe..nice blog!

http://bibirmerah-bibirmerah.blogspot.com/

jgn lupa visit me too..he4

Wahida berkata... [Reply to comment]

Wahhh, good job En. Ashaari! :D

akma berkata... [Reply to comment]

belog mama terbaik takde ke abang ben? gagagagagaga~

Scha Aryana berkata... [Reply to comment]

terjahhh

logorithm berkata... [Reply to comment]

Hmmm... lebih elok kalau dibuang widget lagu tuh.

shopping2u berkata... [Reply to comment]

erk..

kite pun remaja jugak apsal tak pilih. 24 pun remaja gak kn ..erk. heheheheh.. xde la gurau je..jgn stress ye.. nice blog adik comel tu :)

Haris Kaito berkata... [Reply to comment]

perghh...sy pun remaja gak abg beng!ha3...

kalau blog tu buang widget lagu tuu lagi best...

zulfadli zulkifli berkata... [Reply to comment]

ape kate wat entry utk sy plakk...
kah3...

Siti Suriani berkata... [Reply to comment]

untuk siti tak de? haha

najwa's berkata... [Reply to comment]

terjah jom :D

Qaseh Wardah berkata... [Reply to comment]

best nyer...=))

Cik Mimie berkata... [Reply to comment]

tahniah utuk pemilik blog..huhu..jeles2..ngeh3x..

NuSaNa NoSa 91 berkata... [Reply to comment]

bestnya klu ada matlamat.. T_T

MuhD NoR AzyM berkata... [Reply to comment]

Okeh. Blog dia comel. Hehe. :p

NuSaNa NoSa 91 berkata... [Reply to comment]

emmmm.. ramai yg komen sal widget lagu tu kt sini, tp knp keen xnmpk diorg komen kt blog tu sendiri?? knp xtegur kt tuannya sendiri??

* sorry klu ad ayg terasa.. just curious yg teramat-sgt.. =.=" *

tya berkata... [Reply to comment]

terjah :D

Sazali berkata... [Reply to comment]

good jobs to bro ben dan tahniah kepada pemilik blog tersebut...

zufasyazul berkata... [Reply to comment]

ermm...lagu tu tak best ke??hhehe.Sy letak lagu tu sbb sy minat dengan cerita Hana Kimi.Lagu tu bagi inspirasi kt sy cuma semua org taste lain2 yg kan ^^,

Peringatan



Ini adalah blog peribadi.Sebarang pendapat yang saya luahkan di sini adalah dari saya sendiri ,tidak melibatkan mana mana pihak kecuali jika saya letakkan nama pemiliknya.

Sebarang PRINT SCREEN terhadap blog ini adalah dilarang kecuali atas keizinan tuan punya blog. Tuan punya blog tidak teragak agak mengambil tindakan undang undang jika hak persendirian ini dicabuli.

Pendapat penulis tidak semestinya kekal .

Terima Kasih ..

BEN ASHAARI