Bosan blogging..tips entri

Kalau takde idea , silalah beriadah..tenangkan diri ..g borak borak..tengok orang..jalan jalan...ke perpustakaan...atau dating..hehe..

Cam aku...beriadah untuk kali terakhir sblm ke kelantan malam ni..sapa kat kelantan ,mari lepak kat kok lanas..hehe ..
Published with Blogger-droid v1.6.8

19 ulasan:

  1. abang ben buat ape kat kok lanas?.
    datang airport.bgtaw la..saya belajar area airport.hehe.nanti boleh lepak-lepak.if masa mengizinkan.

    BalasPadam
  2. semoga selamat sampai ke destinasi yer..

    BalasPadam
  3. Boleh tinjau-tinjau ke kawasan bakal dijadikan stadium baru tu bro... Bukit Merbau.....:)

    BalasPadam
  4. main game! cuci mata! Yeahh! :D

    BalasPadam
  5. klu bosan sangat, jom layan video ni ;
    http://www.youtube.com/watch?v=7MGkKkPjwX0&feature=channel_video_title

    BalasPadam
  6. SaLaM aBG BeN...

    WaH!~ FiRST TiMe TeNGoK eNTRY aBG BeN aDa PiC DiaLoG... (^_____^)V

    BalasPadam
  7. ye lah kan, tak de idea ni,, nak p mencangkul je la..

    BalasPadam
  8. kami dri kelaab peminat blog ben ashaari mengucapkan semoga perjalanan anda selamat!

    BalasPadam
  9. abg ben, sy buat n3 abg ben ni...

    http://www.linazlina.com/2011/05/kata-ben-ashaarikalo-takde-idea.html

    hihi..thanks...

    BalasPadam
  10. bile nk dtg dungun? datang laa kt uitm dungun..hihi

    BalasPadam
  11. kirim salam kat org rumah ye... *(^_^)*

    BalasPadam
  12. baru je balik berpantang di kelantan

    BalasPadam
  13. sempat lg gi gym..hati2 dlm perjalanan encik ben

    BalasPadam
  14. bro ben. nak jumpaaaaaaaaaaaaaaaaa.

    BalasPadam
  15. pergh!!hensem la macha tu..hehe
    but hensem bro Ben lgi..kehkehkeh

    BalasPadam

Peringatan



Ini adalah blog peribadi. Tidak terkait dengan mana mana parti politik walaupun ada artikal berbaur politik secara ringan. Sebarang pendapat yang saya luahkan di sini adalah dari saya sendiri ,tidak melibatkan mana mana pihak kecuali jika saya letakkan nama pemiliknya.

Sebarang PRINT SCREEN terhadap blog ini adalah dilarang kecuali atas keizinan tuan punya blog iaitu, Ben Ashaari. Saya tidak teragak agak mengambil tindakan undang undang jika hak persendirian ini dicabuli , sengaja atau tidak sengaja. Amaran dah diberikan. Sapa suruh tak baca !

Pendapat penulis tidak semestinya kekal. Boleh berubah bila ada maklumat tambahan yang punya bukti atau fakta yang lebih sahih.

Jika ada sebarang pertanyaan atau penambahbaikan , boleh hubungi saya melalui email.

Terima Kasih ..

BEN ASHAARI

Blogger Sejak 2009


Dikuasakan oleh Blogger.