Pememang GEGAR BLOG 1000 : MAY 2011 #2

 

Jutaan terima kasih kepada penaja untuk soalan #2 , Cik Azieda dengan blognya ..http://azziesamad.blogspot.com/ ..

Berikut adalah senarai pemenangnya ...

  1. http://cahayatermashyur.blogspot.com
  2. http://kaeeda.blogspot.com
  3. http://nananadya.blogspot.com/

Sila emailkan alamat dan no telefon untuk urusan penghantaran hadiah ke benashaari@Yahoo.com

Mereka yang telah hantar jawapan dan betul tapi terlewat ialah

http://idafirdausi79.blogspot.com

http://masikarfan.blogspot.com

http://hidupdaku.blogspot.com

http://www.jamaluddin.net

http://nabilafaryzza.blogspot.com

http://lilhubby.blogspot.com/

http://aimiofficialblog.blogspot.com

http://eiz1004.upprofits.com

http://evalovevo.blogspot.com

http://nanacyunkdye.blogspot.com

http://sweethoney-ayu.blogspot.com

 

Terima kasih kerana menyertai segmen ini ..

16 ulasan:

  1. hahaha...tersenarai jugak...tp tak menang.....kurang pantas la.....tunggu punya tunggu soalan yang terakhir....akhirnya terlepas...nasib la ko ayu

    tq...

    BalasPadam
  2. Takpe takde rezeki lagi. Janji dapat support blog Abg Ben kan..hehe..:-)

    BalasPadam
  3. Btol tp terlewat plak..hahaha

    Hadiah saguhati xder ker bro? kehkehkeh

    BalasPadam
  4. wah2x.. tahniah korang..

    x dpt join sb sedang berkursus..sobsobsob

    X____X

    BalasPadam
  5. alaaa... terlewat... tp tersenarai gak! hehehe..
    :)

    BalasPadam
  6. alaa....sedih la mcam nie..td ralit siket.. :(

    BalasPadam
  7. ok...terima kasih... dah send email dah... klu blom smpai gitau ye... terima kasih sekali lg...

    BalasPadam
  8. La.....terlewat...takpe2,try lg pasni...hehehe pantas tul dorang nie tau...hehehe :D

    BalasPadam
  9. Tahniah nananaDya dan kepada pemenang lainnye ye..:-)

    BalasPadam
  10. lambat ke?? hehehhehe.. takpe.. next question please!

    tahniah wat yang menang.. ^_^

    BalasPadam
  11. alaaahai, lambat lagi. erm, takpe. atleast, blog saya tersenarai jugak. hehe :)

    BalasPadam
  12. alah terlewat 2 saat je...hehehehe


    anyway, tahniah pada yg menang!

    BalasPadam
  13. wohooo. yay, tak sangka menang. terima kasih abg ben! :)

    BalasPadam
  14. alahaii...terlewat ehh..ok la tersenarai gak..ehee...^_^

    BalasPadam

Peringatan



Ini adalah blog peribadi. Tidak terkait dengan mana mana parti politik walaupun ada artikal berbaur politik secara ringan. Sebarang pendapat yang saya luahkan di sini adalah dari saya sendiri ,tidak melibatkan mana mana pihak kecuali jika saya letakkan nama pemiliknya.

Sebarang PRINT SCREEN terhadap blog ini adalah dilarang kecuali atas keizinan tuan punya blog iaitu, Ben Ashaari. Saya tidak teragak agak mengambil tindakan undang undang jika hak persendirian ini dicabuli , sengaja atau tidak sengaja. Amaran dah diberikan. Sapa suruh tak baca !

Pendapat penulis tidak semestinya kekal. Boleh berubah bila ada maklumat tambahan yang punya bukti atau fakta yang lebih sahih.

Jika ada sebarang pertanyaan atau penambahbaikan , boleh hubungi saya melalui email.

Terima Kasih ..

BEN ASHAARI

Blogger Sejak 2009


Dikuasakan oleh Blogger.