Rabu, 29 Jun 2011

Blogger Pilihan # 1

 

image

http://sweetaprilgirl.blogspot.com/

8 komen :

fatin hamama berkata... [Reply to comment]

saye da lame folow bro ben tp saye d adik tirikan..hehe

senanye saye bru pes time komen wapom da jdik follower bro.

sawadikap

saiazuan berkata... [Reply to comment]

slow sgt lak tenet mlm ni nk blogwalking jauh2..

http://eleventx.blogspot.com/2011/06/aku-dan-alexia-part-1.html

suha berkata... [Reply to comment]

jap lagi nak tido,pastu mimpi abg ben pilih blog cik suha (^_^)

tapi mimpi jela mampu sbb bgun esok,online,xde pon terpilih ~ngee

nafizah md padzin berkata... [Reply to comment]

follow my blog..
http://mpsqalbi.blogspot.com..

*baru je nk berxtif..=)

SPEK HITAM berkata... [Reply to comment]

wah wah wah. untung mek. haha. tahniah2 menjadi pilihan abg ben :)

Areliff berkata... [Reply to comment]

terjah...blog eila :)

sharifah auni berkata... [Reply to comment]

whoaa congrats moksu eila ;)
blog pun cantik hee :D

eila berkata... [Reply to comment]

siyes saya terpilih rasa nak menjerit nak menjerit 40 kilometer persejam!
tenkiu ikan puyu abang ben sobsobsob... terharu!

Peringatan



Ini adalah blog peribadi.Sebarang pendapat yang saya luahkan di sini adalah dari saya sendiri ,tidak melibatkan mana mana pihak kecuali jika saya letakkan nama pemiliknya.

Sebarang PRINT SCREEN terhadap blog ini adalah dilarang kecuali atas keizinan tuan punya blog. Tuan punya blog tidak teragak agak mengambil tindakan undang undang jika hak persendirian ini dicabuli.

Pendapat penulis tidak semestinya kekal .

Terima Kasih ..

BEN ASHAARI