Blogger PILIHAN .. #5 .. Sapa sapa ?

by - Selasa, Jun 21, 2011

 

Satu lagi ? Sapa yang menjadi blogger pilihan berdasarkan mereka yang rajin mengomen di ruang komen blog ini ? Hurm.. sapa eh ? Korang rasa sapa patut aku pilih ? ni last untuk malam ni .. haaa..

Tak pe la.. apa kata aku bukak satu lagi ni khas untuk korang yang berminat ? Amacam ? Senang jer .. tak perlu buat sebarang entri .. hehehe.. ok ?

Caranya , mudah saja ... aku bagi soalan.. korang jawab di ruangan entri .. Jadi rakan rakan pembaca lain boleh jadi penilai .. hehehe.. ok kan ?

Soalannya ... Kenapa korang rasa blog korang patut menjadi tempat persinggahan pengguna internet  setiap masa ?

Korang jawab je kat ruang komen ni je yer ... Jawab sebijaksana yang mungkin ... kot kot .. rezeki korang malam ni.. leh tambah rakan pembaca dan juga blogger kan ?

You May Also Like

70 comments

  1. jwpn: tak berani nk meninggi diri, cukup sy katakan, blog sy insyaAllah akan di update setiap masa.. tu je... :)

    BalasPadam
  2. tapi sape pn blog pilihan tu, terima je..
    takde nk wat mogok2 nye hehe

    BalasPadam
  3. kenapa ek...pada pendapat saya...saya memerlukan ramai blogger yang sudah lama berkecimpung dlm dunia blogger nih atau yg masih baru seperti saya singgah dan tinggalkan komen untuk membantu saya memperbaiki lagi blog saya yang sedia ada ini...kalo abg ben yg dtg singgah dan bagi komen lagi lah saya alu-alukan..:)

    BalasPadam
  4. sebab aku suka minta pendapat daripada kawan-kawan , bukan sekadar kawan disekeliling saya tapi juga kawan di internet . at least kalau ada yang singgah blog aku , aku rasa bersyukur sebab ada yang sudi .. then , especially kalau ada yang komen , fuhh , biar 1komen sekalipun ,aku sangat menghargai .:)

    BalasPadam
  5. sapa nak masuk blog kak liza meh sini! mana yg dah berkeluarga elok juga masuk blog kak liza ni ambil ilmu beranak pinak ni. pening2 tu biasa... dugaan perlu juga dilalui. Apapun trafik terbanyak kak liza dpt dari blog ben... entah bila nak buat entri..kena print screen tunjuk sikit kat depa yg suka kutuk ben tak bagi trafikkan...

    BalasPadam
  6. kenapa korang rasa blog korang patut menjadi tempat persinggahan pengguna internet setiap masa ...

    soalan abg ben ni sememangnya memberi peluang kepada blogger baru macam saya.. kenapa orang perlu singgah blog saya..

    kerana blog saya mengamalkan mendedahkan berita terkini dan latest, memppunyai pelbagai komponen seperti kehidupan, lawak, musiz, sukan, ekonomi, cinta , peribadi dan sometimes politic.

    hee thanks di atas peluang begini yang sememangnya di tggu oleh blogger2 baru. saya ni baru xbaru sgt r.

    peacee yawww

    BalasPadam
  7. sebab aq suka wat movie review untuk share ngan orng le, aq pn slalu update blog aq.. ;)

    BalasPadam
  8. sebab blog saya ada banyak informasi selain daripada tutorial yang berguna untuk dikongsikan bersama......kalau nak tau tempat menarik, tempat mkn yg best2 dan resepi2 boleh jugak jenguk2 kt blog sy ni. Kalau stress2 tu bolehlah layan gosip2 artis masakini....ok tak?....huhuhu.....mencuba nasib malam nih......hehehehe

    BalasPadam
  9. jawapan bagi persoalan Abg Ben.. saya rasa blog saya patut jadi tempat persinggahan user-user internet yang ada pada setiap masa sebab.. blog saya boleh diketegorikan sebagai blog universal.. contohnya, pelbagai usia tak kira la yang muda ataupun tua boleh dapat info yang bermanfaat dari blog saya.. salah satu sebab saya menulis blog kerana saya ingin berkogsi info-info yang telah saya dapat.. sekian terima kasih :D

    BalasPadam
  10. sebab blog saya penuh dengan informasi yang berguna . setiap ilmu yang saya dapat saya akan kongsikan dengan pembaca saya . dan saya appreciated apa saja komen yang diberikan..tidak kira baik atau buruk . yang baik akan saya kekalkan dan yang buruk akan saya betulkan.blog saya juga mengenai peribadi selain informasi semasa.tidak ketinggalan juga petua2 yang makin pupus sekarang..tidak ketinggalan tutorial untuk blogger blogger lain .

    jom singgah blog saya . entri informasi terbaru yang saya tulis tadi..

    http://birumuda91.blogspot.com/2011/06/tips-untuk-kempiskan-perut-birumuda91.html#axzz1Pv41OMfg

    BalasPadam
  11. Sebab BloG saya macam R&R
    Rock & Roll
    Rest & Relaxation
    Response & revisit

    Datanglah singgah :)

    BalasPadam
  12. wahh..soklan cepu cemas nie..hhaha takpela, saya tak tau nak ckp mcm mana..tapi sesiapa yg nampak komen saya nie meh la jemput singgah rumah yer..hihihi

    www.alyaesprezzo.com :)

    BalasPadam
  13. blog saya still baru lagi. biasanya, sape yang tinggalkan komen kat blog saya, saya akan reply tapi kat ruang komen saya la..huhu...saya lebih suka blogwalking melalui reading list dashboard dan tinggal komen kat entry blog saya follow. kalau nak tambah kawan, saya akan terjah mana2 bloglist, saya akan komen entry, follow dan tinggalkan link. follow tak follow saya, saya tak kisah sangat. sekurang2nya saya dapat baca input latest blog yang saya follow. Huhu..

    MOHD NASER.com

    BalasPadam
  14. Sebab utamanya dengan adanya orang mengunjungi blog saya sekurang2nya saya tau kelemahan dan kelebihan blog saya . Lagipun yang penting entry2 saya fresh dari saya sendiri. Banyak nasihat dan unsur luahan,sekurang2nya orang dapat teladan yang baik.

    BalasPadam
  15. oh susah juga tu soalan, baiklah bukan nak meninggi diri ah tapi dalam blog kami cuma promotekan cerita seharian yang menarik berlaku di seluruh dunia yang mungkin orang tak perasan di samping cuma kurangkan stress dgn cerita2 menarik ini..kalo x da pa2 kerja tu, blog akan diupdate setiap hari sbb org yg stress tu ramai gilerr.. dan kami mmerlukan support blogger femes mcm abg ben ni..:-))
    http://akustressgiler.blogspot.com

    BalasPadam
  16. knape? apa yang aku tulis dalam blog aku adalah apa yang aku lalui sepanjg hidup sbg seorg pelajar dan juga remaja.. aku juga ada menulis isu2 semasa yg hangat dan sesuai untuk bacaan semua org..

    selain itu juga, aku banyak berkongsi info x kire apa sahaja info sama ada berkaitan dgn bidang aku ataupun yg di luar bidang..asalkn semua org boleh baca..

    bg aku blog yang x membosankn adalah blog yg ade info+cerita hidup+hiburan+isu semasa.. tu yg pnting.. nak meriah lg?join contest..dan alhamdulillah, aku dh bebrapa kali trsenarai dlm contest2 yg dianjurkn oleh blogger lain..daripada hadiah topup sampailah hadiah brg hiasan hingga bantal yg comel (^__^)

    jom singgh blog aku : http://www.mohdkhairi.com/

    BalasPadam
  17. for me, tk pernah terlintas pon psl blogger plhn ni. bkn b'lgk. tp ntah lah, kalau kita blogging n entry kasi relate dgn keinginan pembaca.. InsyaAllah blog kita akan ad follower. tak kisah lah dia click atau tak button tu tapi for me, cukup lah kalau diorunk pernah baca entry-entry saya. At least.. pahala dah dapat cuz dpt sebar ilmu. itu lebih penting. kalo tknk ramai follower tu.. tipu la kan.. sume org nak .. cuma .. kita perlu b'sbr cuz ilmu Allah jka disebar.. Allah mampu pulangkan ganjaran yg lebih baik drp our expectation. juz my opinion. lain org, lain persepsi. peace~ =)

    BalasPadam
  18. datang dan lihat apa yang ada, dan insyALLAH, mungkin dapat sesuatu, diharapkan lawatan dapat meninggalkan kesan dalam jiwa. kita tak hidup untuk sekarang, kita hidup untuk masa depan, jadi Nadh cuba garapkan hasil dengan ilmu yang sedikit ini dalam acuan tersendiri, diharapkan lama kelamaan denagn teguran berguna dari para pelawat, diharapkan "kesan" dari perkngsian dapat ditingkatkan.

    dari 1 pulang dengan 2. datang 0 pulang dengan 1. diharap itu yang dapat disampaikan. ;) apa pun, lots to do.. moga2 ALLAH beri izin untuk berjaya. AMin

    BalasPadam
  19. tak nak tulis panjang.

    blog yang cuba untuk menulis entry yang berkongsi ke arah kebaikan dan menghiburkan yang membawa kepada kebahagiaan. :)

    BalasPadam
  20. saye tak rase camtu, jadi xleh nak jawab soalan tu..haha.
    Tapi apa-apa pun, saya rasa banyak entry yang saye buat adalah bertujuan nak bagi orang hilang stress disamping dapat info menarik/berguna tentang isu kehidupan, kesihatan etc. Kalau pembaca rase sume tu bergune, dah memadai rasenye untuk teruskan menaip.. heheh

    BalasPadam
  21. Pada pendapat Cik Bunny, blog patut menjadi tempat persinggahan pengguna internet setiap masa kerana cik Bunny minat untuk berkongsi maklumat/info yang berguna dan pengalaman untuk semua pembaca,mana tahu boleh dijadikan inspirasi kpd semua pembaca, itupun dah kira perkara biasa. Ape yang penting memastikan entri yang baik dan menarik perhatian pembaca jadi sebab itu Cik Bunny kurangkan sifat suka gosip2 nih. Jika Cik Bunny ade tersilap sepanjang berblogging boleh tolong betulkan jadi Cik Bunny akan baiki dari kesilapan :)

    BalasPadam
  22. saya! saya! hehe. blog sy xde btl2 fokus pd ape2 niche, lebih kepada santai, kebanyakannya bnd yg jadi isu semasa. tp dlm blog sy gak banyak berkongsi tips2 pasal komputer. sy minat sgt utk share dgn rakan2 bloggers ape yg sy tahu, harap2 dpt bantu kalau2 ad apa2 masalah ttg komputer. contohnye - entri terbaru ni. tau x, cooler pad boleh rosakkan komputer kite?
    http://nashfahrenheit.blogspot.com/2011/06/cooler-pad-do-we-really-need-it.html

    BalasPadam
  23. sbb blog kakchik penuh warna warni dan mcm2 ada dn takda copy cat sapa2. hihihi.

    BalasPadam
  24. sbb nye..sy suka meninggalkan persoalan di akhie entry sy.dan sy perlukan anda menjawabnya di samping boleh berkongsi idea dan pendapat.yg mana salah tentang apa yg sy tulis boleh anda betolkan seterusnya sy dapat meningkatkan mutu penulisan saya.terima kasih..jemput singgah dan melawat blog sy ye. pkaemerald.blogspot.com

    BalasPadam
  25. Bismillahirahmanirrahim.bukan niat dihati nak meninggi diri.tapi dah abg beng tanya kan.so saya jawab la apa yang saya rasa tentang blog saya.

    1.blog saya ni saya update setiap hari.sehari 3 kali selalunya.

    2.entry saya sesuai dibaca oleh semua jenis pembaca tak kira blogger mahupon tidak.

    3.content blog saya sesuai dengan semua peringkat umur.

    4.content blog saya berkongsepkan all in one.

    saya rasa tu je kot.sebab tujuan asal saya berblog nak share benda yang saya dapat dan saya tahu dengan semua orang.

    saya hanya seorang blogger yang menyampaikan ape yang perlu disampaikan.terima kasih abg beng sebab banyak post entry-entry semangat kat para blogger.sama2 kita kongsi ilmu.wallahu'alam :)

    BalasPadam
  26. huuu..blog saya memberikan informasi..entri yang ringkas tapi padat..kadang 3 dalam 1..kadang2 5 dalam 1...pengajaran tak lupa sentiasa diselitkan.. kita baca nie bukan dengan mata kasar saja..tapi juga dengan mata hati..:)

    BalasPadam
  27. sebab blog aku.....adalah blog aku...so ada org masuk ke x ke aku x kisah...janji aku puas hati ngn ape yang aku tulis...

    BalasPadam
  28. blog saya biasa2 saja..

    ckup lah saya kata blog saya ditulis dan lahir dari hati.. :)

    BalasPadam
  29. Blogger patut singgah di Blog Chempaka Sari kerana idea idea chempaka sari diolah dengan mngunakan ayat beliau sendiri berdasarkan pemerhatian dan pengalaman sendiri. No copy paste dan mengtuk blogger lain. Sekian.....

    BalasPadam
  30. Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pengarang.

    BalasPadam
  31. budak demam singgah jap : sebab ape??yuyue pown xpasti...tapi yuyue lebeyh suke pembaca yang menilai cmner blog yuyue tuh..lagiiiii laaarrr yuyue rasa happy!!..heeee :)..

    BalasPadam
  32. pilihan bkn di tangan kita tp di tangan pembaca krn setiap kali masuk bertambah ilmu wpon satu huruf,bertambah keimanan thdp Allah..ingatan utk kita semua termasuk diri ini...

    hanya satu contengan jalanan..satu proses pencarian jati diri...

    BalasPadam
  33. blog sy bukan best mna pom mcm blog org laen. sobsob. blog sy tade pom penarik ape-ape mcm tutorial,resepi or blogshop. sobsob. tapi blog sy ttg my personal life je,yang saya tulis pakai hati,yg saya taip melalui pengalaman sehari-hari dlm hidup.

    ^.^

    http://www.littlegurlpunyeblog.blogspot.com

    BalasPadam
  34. Kalau persinggahan tak mau la, sebab orang singgah akan pergi.

    Daripada singah dan pergi, biarlah datang, singgah, minum, berkongsi, bertukar, dan datang lagi. Hehehe.

    Eh, menyimpang pula. Kalau jadi persinggahan pun, biarlah mereka pergi dengan senyuman. Sekurang-kurangnya dapat beri satu kenangan untuk yang lain. :D

    BalasPadam
  35. kerana setiap entri yang ditulis adalah ikhlas dari hati... setiap entri juga boleh dijadikan nasihat, pengajaran, dan sedikit ilmu untuk dimanfaatkan!

    BalasPadam
  36. kerana blog ps adalah blog yang banyak mengkongsikan info yang menarik dalam banyak hal ..

    1 lagi ps adalah blogger open minded .. terbuka dalam semua hal .. so ben misti pilih blog ps hehe

    BalasPadam
  37. Sebab ..sebab..sebab blog saya TAK BEST gile. Setakat header epal hijau yg korang boleh scrol ke kiri, ke kanan atau ketengah (ikut suke koranglah)

    Artikel pula amat membosankan. Penuh dgn tips utk mencari cinta, tips utk di cinta, tips agar jgn melucah, panduan camna nak memuji org, nak ucap TQ dlm bahasa perancis tu camna dan byk lagi yg tak best belaka.

    Terkini pernah buat tunjuk perasaan SAY NO TO LEGGING BILA ANDA KE BAZAR RAMADHAN KELAK..

    BalasPadam
  38. kenapa korang rasa blog korang patut menjadi tempat persinggahan pengguna internet setiap masa ... jeng jeng jeng ..

    adeh .. susah ni soalannya.. tapi jawab juga laa ek ..

    kalau dulu, busy dengan kuliah, kelas, assignment dan projek .. memang tak sempat nak improvekan blog, nak blogwalking pun susah ..

    sekarang, dah agak free, jadinya sekarang ni memang tengah betul-betul upgrade blog, dari segi teknikal dan juga emosi ..

    setakat ni, blogger yang selalu datang, boleh baca entri aku yang banyak sharing pengalaman .. sebab aku rasa, bila kita cerita, orang yang tak tahu atau tak pernah rasa, boleh tahu juga ..

    dan jauh skali nak menunjuk atau berlagak .. baik dia tunjuk kat tv .. uhuh

    BalasPadam
  39. @niena shopping2u

    bak kate niena ni, update tuh penting .. yup mmg penting .. kalau ada ruang masa, kita boleh update sebaik yang boleh .. setiap orang cuba yang terbaik je

    BalasPadam
  40. My answer is..jeng..jeng :

    I wrote because I want to share things with people, so I really2 hope people will come and read about it...

    Tak ada la isu semasa sangat, tak ada la tutorial ke apa ke, just how I view the world..=)

    Its kind of nervous to answer this question..

    Thank U En.Ben

    BalasPadam
  41. sebab blog kita simple je, tak berat n tenang je kalau anda semua nak masuk..n entri pun kira sempoi je...loading pun cpt jgk...hehehe :D

    BalasPadam
  42. @suriani azwan

    Samalah kita .. walaupun ada blog yg usia ye dah tua, 3 tahun punya blog .. tp still lagi di peringkat muda lagi .. sebab mungkin kekangan yang ada .. maka yang hebat-hebat inilah patut mengangkat bersama orang2 baru ini

    BalasPadam
  43. jawapan : sebab syira nak berkongsi pendapat. syira cuma insan yang masih menimba ilmu dan blogging adalah salah satu cara untuk syira tambahkan pengetahuan. di samping tu, dapat tambah kawan. *jawapan klishe..>_<

    so, happy blogging!

    BalasPadam
  44. Blog saya ada:
    cerita-ceriti
    serba-serbi
    pasal kapkek walaupun xdek resipi; kekadang hangat kekadang berapi, selalu update berita terkini,
    kalo sudi singgahler sini: http://chinonetscuppies.blogspot.com/@ http://fairuzzayn.blogspot.com/
    Jumpa lagi! :)

    BalasPadam
  45. @Ibnu isa

    Ibnu ni punya banyak topik ni .. yang ni perlu ada element peka, baru boleh buat cam ni .. semua blogger peka tuh ..

    BalasPadam
  46. untuk pengetahuan semua blog kakak simple saja, tapi ada sedikit ilmu yang boleh diambil dari situ

    BalasPadam
  47. sebab saye rase,blog saye best untuk dibace.ok.itu yucks.tapi sebab saye suke share something yang baru, n interesting in my life, n i also love to make friends with all ppl.lagi ape ek?i put my time n effort to my blog, n i think that it's worth reading!aci ak?haha.

    http://hidayahrahman87.blogspot.com

    BalasPadam
  48. ---Gua rasa blog gua ni tak banyak sgt informasi ala2 berita harian tuh. tapi sekadar blog diri sendiri..so,gua perlukan komen2 yg membina dari setiap entry yg gua buat hu3..sbab tu gua rasa setiap persinggahan reader internet setiap masa diperlukan :)

    BalasPadam
  49. Hi brother Ben,

    I have just recently found your blog maybe a week ago and really like your blog.Maybe am not a regular commentator but i am a regular visitor. Here my answers for the question of 'Kenapa korang rasa blog korang patut menjadi tempat persinggahan pengguna internet setiap masa'

    Oppsss...i wanna speak in Malay

    Blog saya mungkin tidaklah sepadat seperti blog2 yang lain dan tidaklah sepopular seperti blog2 yang lain tetapi saya gembira untuk berkongsi pengalan saya belajar dan bekerja di Luar negara. Saya pasti ramai blogger2 berada di dalam malaysia dan amat sangat melihat keadaan dan pemandangan di luar negara seperti di scotland, wales, england dan france. Begitu juga di negara2 eropah lain seperti germany, italy dan spain. Berkongsi pengalaman saya belajar di luar negara bersertakan gambar2 yang terkini bukan saja membuatkan blog saya mungkin kelihatan lebih menarik tetapi secara tidak langsung memupuk semangat anak2 malaysia untuk terus berusaha dalam bidang pendidikan. Kerana motivasi adalah salah satu pemangkin untuk membakar semangat. Blog saya juga agak minimal. Ini bermakna ia mengambil masa yang cepat untuk paparkan isi kandungan jestru jimatkan masa blogger2 untuk melayari blog saya. Blog saya juga mengandungi maklumat2 yang mungkin tidak dijumpai oleh blogger2 lain dan saya gembira untuk berkongsi maklumat tersebut di blog saya.

    So that would be my answer bro Ben. Sorry if my Malay is not as good as the malay people...ha..ha...ha....Cheers! BTW, sorry ar my answer too skema...cam skema jawapan plak hahahaha

    BalasPadam
  50. saye punya belog biase saje....bukan bermotifkan kritikan pape pun, apatah lagi nak kutuk2..
    cuba di update sebaik mungkin, berkongsi pengalaman dengan pembaca apa yang sy buat,apa yang saya rasa....kongsi dengan pembaca sebaik mungkin ^^

    BalasPadam
  51. alamak...kalah soalan esei SPM ni ha...sebab apa ek???klau orang rasa blog saya beri manfaat Alhamdulillah...kalau tak, terpulanglah..juz tulis dari hati dan akal fikiran seorang manusia yg bergelar "aku" ni je...

    BalasPadam
  52. sebab blog saya dah macam anak saya. saya selalu membebel kat dia.. bagi nasihat yang tak seberape tu.. sebab saya sayang kat orang yang baca blog saye.. :)

    http://theaanraihan.blogspot.com/

    BalasPadam
  53. Blog saya banyak petals.Satu petal sama dengan satu ilmu.Jadi maknanya banyak ilmulah.Kalau nak tambah ilmu dnegan cara santai, jomlah belek2 petals di Scarlett's Petals.

    http://scarlettj1.blogspot.com/2011/06/discuss-opss-no-discus.html

    P.s: maaflah En Ben.tak dapat buat entry untuk komen ni.Bzzz + tak sihat. =(

    BalasPadam
  54. sebab blog saya blog alien pertama.

    tu jek.

    BalasPadam
  55. blog sy x derk yg istimewa sbb sy bukan sapa2... tapi mungkin ada sikit pengalaman n luahan yg leh di kongsi sama.. Sharing is caring rite???.. :)

    BalasPadam
  56. B L O G
    A K I
    K A R U T
    B I C A R A
    C I N T A

    H a h a h a habis cerita.. ^_^.v..

    BalasPadam
  57. saya rasa gembira jika pengguna internet sudi berkunjung ke blog sy kerana entri saya ada diselitkan nilai-nilai murni agar dapat memberi sedikit motivasi. setidak-tidaknya, ada juga nilai yang saya selitkan untuk pembaca semua berfikir sejenak.

    BalasPadam
  58. blog saya mungkin belum cukup "matang" dalam dunia blog dan segala isi kebanykannya perkara yg saya nak share atau tentang apa yang sy lalui..sebab blog saya adalah perantaraan bg org jaoh yg ingin kenal siapa saya ( walaupun sy bukan artis ) hehe..tpi ni bkn utk sy je..juga utk suma..dgn blog kite kenal org tu secara virtual..mana tahu satu hari terserempak =) boleh tegur2 =D *blog mengeratkan silaturrahim*

    BalasPadam
  59. Menarik ni bang ben. sebabnye... errr.. tak berani nak puji.
    1. update tiap hari walaupun berukband line cikai.
    2. loading tak susah
    3. blog yg comel? errr..?
    4. font dan bahasa yg mudah difahami.
    5. mmerlukan lebih promosi untuk mereka lebih kenal blog Minah Blur di samping untuk mematangkan lagi entry MB unutuk memenuhi selera pembaca.
    terover puji la bang ben,, hikhik^^

    BalasPadam
  60. Ermmm.... tah la... sebab isu JANGAN yang aku keluarkan lepas nie kot..... Dituju khas kepada semua bloggers...

    BalasPadam
  61. baru nak merangkak..mna tau Bro BA bleh ajar takteh plak~

    BalasPadam
  62. Bank Rakyat~
    Saye Musti Pilih~
    haha.. :p

    blog aku kering, entri macam-macam ade, pasal aku, pasal artis, pasal info memacam, dan pasal carik pasal.. haa.. nak tau ape isi2 blog aku, apo laie.. masok yo lah kek belog den tu hah..macam2 hado.. haha.. :p

    http://ayaisensei.blogspot.com =)

    BalasPadam
  63. sbb blog cik suha ade katak (^_^)

    BalasPadam
  64. as salam..
    er..bukan nak join..tapi cuma se-perenggan harapan moga2 apa yang diimpikan dipermudahkan-NYA..

    tiada apa yang menarik dalam blog saya ni selain dari kualiti entri.
    kurang berborak kosong(asalkan ia benar dan tak menyesatkan).

    lebih kepada tazkirah dan fakta yang kebiasaannya menggunakan medium bahasa separa formal.

    apa saja isu yang dipertengahkan, versatile yang tak menyinggug mana-mana pihak(pada pembaca, siapa tahu.sedaya upaya dielakkan).

    point penting, ingat mengingati antara saya dan pembaca..sambil memperbaiki diri sendiri.dan.. pahala..sapa tamau kan. rugi la lepaskan peluang..blog, blog juga. pahala dilupa jangan.

    moga entri2 yang ada dimanfaatkan bersama.ameen..

    BalasPadam
  65. sbb entry2 dlm blog keen tu ditulis ngan hati.. bila org aca, danggg~, terus diorang dapat rasa apa yang keen rasa.. heeee~ ^_^

    BalasPadam
  66. saya x pernak angankan org dtg ke blog saya.. saya tulis..dah saya yakin ada yang baca.. walaupun dia tak komen. Huhu.blog saya xde isi yang best sangat.. kalau hari tu tengah sedih..saya tulis... kalau hepi..saya tulis.. kalau xleh online..saya cuti berblog.. kalau rasa nk bertazkirah..saya wat.. huhu..kadang2 isi best.. tp tajuk entry x best...sde sapa plak nak baca.. kalau tajuk best..tp isi tarak..x guna..

    BalasPadam
  67. saya baru je nak bertatih dalam dunia blogging nih. kalau ada yang sudi singgah ke blog saya, best nyer! bertambah2 semangat nk letak entry banyak2. tiap2 hari bukak DTS.

    http://4everfatmom.blogspot.com :)

    BalasPadam
  68. salam...

    http://knowing-itech.blogspot.com

    jawapan:

    Sebab blog saya merupakan blog yang memberi penyelesaian mengenai masalah-masalah mudah komputer CLIENT yang kadangkala terlepas pandang oleh pengguna.

    Untuk pengetahuan, komputer terdiri drpd SERVER dan CLIENT...

    Tetapi lebih banyak orang pakai komputer CLIENT.

    BalasPadam