Komen Pilihan ...

by - Selasa, Julai 19, 2011

image Sapa ?? Klik SINI

" Kalau saya yg drive mesti saya bagi Ben,,, Mak saya ajar bagi je peluang kat pejalan kaki. Diorang lagi susah dari kita yg sedap ber air cond kat dalam kereta ni..
saya ada kawan, aritu naik kereta dengan die. Malam, hujan lebat, masa nak masuk simpang ke Hostel, ada sorg dak lelaki foreigner nk melistas laju laju. Kawan saya dengan penumpang yg lain ni duk maki lelaki tu.
Saya diam je bila diorang dah senyap saya cakap kat mereka lembut, nape maah marah ni, tak kesian ke kat luar tu dah lah hujan, malam pulak tu, foreigner pulak tu. Ape salah kita yang senang dalam kereta ni berhenti sekejap.. korang nak suruh die tggu berapa lama dalam hujan tu untuk melintas... " sambung di SINI

You May Also Like

7 comments

  1. alhamdulillah ada lagi insan semulia ini hatinya.. x de lee.. maki hamun.. sumpah seranah yg dah jd budaya pemandu la ni termasuklah 'pemandu di sbelah akak'.. dek x dapat tahan sabar kan kan...

    BalasPadam
  2. dia mesti memahami orang kat luar kereta. saya tak bawak kereta tapi pernah merasa dismbah air sebab kereta kat sebelah bawak laju langgar lopak air- basah kuyup kena hujan, kena pulak air lopak yang kotor. memang best.

    BalasPadam
  3. Hehe saya pernah jugakmacam ......cp~ terkena lopak air.

    Seronok la jugak... (pandang ke atas, tangan di bahu, sentap mak nak..)

    BalasPadam