Walaupun aku tewas namun aku menang akhirnya ..

by - Ahad, Julai 17, 2011

 

DIGI WWWOW telah berakhir namun masih ada suara suara berbunyi termasuk aku..  Yelah , aku kecewa tak dapat tunaikan apa yang aku hajat iaitu open table pada rakan rakan blogger yang menghabiskan masa mengundi dan berkempen untuk aku ..

Bukan tergila sangat nak menang pon.. kalau menang sekali pon akan aku kata , award tu adalah milik blogger kerana mereka yang mengundi .. aku cuma wakilkan saja .. Tapi bukan rezeki aku malam tu ..

Kekalahan tu membuka mata aku .. Aku semakin mengenali dunia maya ini.. Sapa kawan .. sapa yang bukan kawan .. Yang bukan kawan ni , tak semestinya lawan kan cuma mereka ni umpama lalang saja ..

Pertandingan tu memberi banyak kenangan pahit dan manis .. Masing masing cuba menjadi yang terbaik termasuk aku .. Namun jika dikenang kembali , betapa bodoh gak aku masuk kerana pertandingan tu meminta mereka mengundi hari hari ! Macam meraih simpati pon ada .. Iskhhh... sampai gitu sekali ..

Dan ada juga rakan blogger yang terasa hati dengan aku yang mana mungkin aku ada mengeluarkan entri yang menguris hati mereka ( namun sebenarnya double meaning ) dan juga kawan kawan yang lain .. Nadea dan Mia , antara pesaing aku tika itu .. Mereka blogger yang bagus dan hebat samada dalam entri dan juga berkempen .. Sememangnya aku bukan saingan mereka ..

Pada kedua blogger tersebut , andai ada terasa hati dengan aku tika pertandingan tu , ampun maaf seikhlas hati dari aku .. Tamo dah bersaing ngan korang ! Sure aku kalah .. hehehe..

InsyaAllah , aku tak nak masuk dah .. Kalau masuk pon sekadar suka suka untuk curi trafik orang ! hahaahha ... Tolong ingatkan aku andai aku terlupa ...

You May Also Like

14 comments

  1. tak salah pun join contst2 nie ha.. setiap petandingan perlu ade org nak join ha.. n adat la kalah n menang.. kalah bukan beerti tak hebat, cume bukan rezeki mungkin.. so, join lagi yer nnti abg BEN.. usha tangga kejayaan.. wahh cam zaman sekolh dulu2 plak..:)

    BalasPadam
  2. hahaha...tahniah sekali lagi bro....
    menang kalah biasalah tu

    BalasPadam
  3. cube next year...beben dah menang di hati reader..lalala..:D...

    BalasPadam
  4. percaya la..
    menang tak semestinya hebat..:p

    BalasPadam
  5. hmm..jangan putus asa ..kalau abg ben masuk lagi,kami pasti akan vote punya..

    Entri Menarik Di Sini:
    1)Iphone 4 Boleh Jadi DSLR??Jom tengok..

    BalasPadam
  6. jgn mudah putus asa... sememangnya, itu satu permulaan yang baik... mungkin ada rezeki terkemudian hari... bro ben mmg terbaik bg kami... mmg uuummmppppp lah....

    BalasPadam
  7. Walaupun kalah tapi cukup bermakna.. Bro bila nk buat open table? Terasa nk jumpa bro nk korek semua ilmu2 blogging dari bro..hahahha

    BalasPadam
  8. erk.. aduhaii abg ben.. takdanya lah.. abg ben the best.. :)

    tunjuk ajar ku sifu.. hehe :)

    BalasPadam
  9. Hmmm, nak salahkan diri sendiri pun tak boleh, ini berlaku sebab "situasi" pertandingan itu sendiri memerlukan kita berbuat demikian, kempen sehabis mungkin. Tapi sudah ketentua Allah, kalah atau menang itu hak dia yang menentukan. Jika ada rezeki, insya Allah, sumber lain boleh kita guna untuk menghargai mereka....

    BalasPadam
  10. takpe BA..menang kalah tu tak jadi masalah tapi kita semua tetap sokong BA.yeahhhhhhhhhhh

    BalasPadam
  11. mungkin tu bukan rezeki abg ben.. ALLAH sedia rezeki yg lebih baik tuk abg ben! go abg ben go!

    BalasPadam
  12. Saya sokong abg ben dari jauh...^^

    BalasPadam