Aku dicabar oleh blogger !! Pantang aku neh !

by - Isnin, Ogos 15, 2011

Gulp... Gulp ... Hurm... kalau dulu kan , bila cakap pasal ni , mesti aku akan kata , " Tak pe la .. esok esok je la saya masuk yer ? " Tapi mampukah aku berkata begitu ?? Aku tak mampu !! Aku pasti akan dipaksa nanti ..

Beranikah aku menyahut cabaranya ?? Huh .. kalau dia boleh , takkan aku tak boleh kan ? Kalau orang lain boleh , takkan aku nak lari mencanak kan .. Kalau orang lain boleh pengsan , takkan aku ikut pengsan kot ? Haaa ..

Detik-detik istimewa .. Huhuh.. mmg istimewa tapi tak semua mampu mengharungi detik itu .. Biarlah ianya duk kat sebelah sambil memberi semangat .. Nak menyambut tu, bila sampai waktunya .. Allah akan tentukan .. huhu ..

Cabaran apa ni ? Ni bukan game show .. tapi ada sahabat blogger mencabar aku .. Kira cabaran baik je la.. bukan jahat punya cabaran .. Tapi mampukah aku ? Macam aku kata tadi , bila tiba masanya ... segalanya terjawab.. Doakan yer ..

Erk.. apa cerita ni ?? Klik SINI (update terkini )

You May Also Like

20 comments

  1. wahahah... sahut jgn x sahut cabaran tuh...

    Baru dpt pglamn yg x semua org dpt.. :)

    BalasPadam
  2. Saya doakan...

    Mudah-mudahan tiba waktu dan masanya kelak, Ben diberi peluang dan dipermudahkan.

    InshAllah.

    BalasPadam
  3. wooooooo.. baru abis baca... abis lah bro ben... cabaran mencabar ni.... tapi dengan cabaran ini jugak boleh menghilangkan nerves wife bro ben semasa dalam labour room tu nnt...

    come on!! bro ben... i know u can do it....

    go go go

    BalasPadam
  4. InsyaAllah boleh abg ben.. yang penting fikir positif dan niat kita.. kalau betul nak melihat sendiri kekuasaan Allah SWT.. inilah masanya abg ben... Jgnlah lepaskan peluang yang ada yang pertama kali sememangnya yang paling afdal kerana ia begitu menginsafkan...

    barulah kita akan menghargai isteri kita, anak-anak kita, ibu kita terutamanya... Jika peluang ini di ambil oleh semua lelaki.. Mungkin tidak terjadinya perbuatan mendera, berlaku curang atau tidak menghargai isteri.. dan pasti tidak akan berlaku kes pembuangan bayi, penderaan kanak-kanak sudah tentunyalah kita tak akan menderhaka kpd ibubapa kita krn kita tahu betapa susahdan sakitnya untuk kita dilahirkan ke dunia ini...

    Chaiyok abg ben! kalo dpt abg ben sendiri yg sambut baby dan memotong tali pusat lg best dan teruja.. itulah pengalaman suami saya..

    BalasPadam
  5. hehehe
    gud luck abg Ben..
    sy doakn abg Ben berkata ya utk waktu tu nnt..^_^

    BalasPadam
  6. saya nak suami saya nanti pun tengok saya bersalin di sisi saya...

    BalasPadam
  7. Ok, saya pun cabar Abang Bengbeng jugak. Ehehe. :D

    BalasPadam
  8. Salam bro..Alhamdulillah aku dapat lihat kedua-dua kelahiran anak aku secara live...masa tu baru tahu betapa deritanya saat ibu melahirkan kita kedunia..betapa hebatnya seorang wanita yang dapat menanggung kesakitan demi untuk satu kebahagian...Kalau ko dapat tgk secara lansung lagi bagus..betapa pentingnya suami disisi isteri ketika itu..

    BalasPadam
  9. dengan berbadan ketul ketul, pasti abg ben akan buktikannya!!.. :)

    BalasPadam
  10. insyallah...abg ben boleh ... bila tanya kengkawan pasal perkara nie ... si isteri mesti kata ... bangga ada suami mcm tuh ... sekurg2nya si suami akan lebih menghargai isteri ... chaiyok2x abg ben ...

    BalasPadam
  11. ni mesti cabaran temankan wife bersalin kan? jomm..pengalaman istimewa tu..

    BalasPadam
  12. insyaAllah semuanya akan dipermudahkan untuk bro..kena selalu berdoa..

    BalasPadam
  13. itu fav icon BA yang baru kan.
    atau dah pernah guna sebelum ni.
    maaf bertanya.
    gua orang baru.

    BalasPadam
  14. selamat menempuh cabaran bang ben :)
    semoga dipermudahkan ^^

    BalasPadam
  15. huh..menarik cabaran ni.chaiyok bro..!!

    BalasPadam