Jahat Giler !!



Muhahahah.. jgn sesekali buat camni yer !! Tak baik tauuu ...

30 ulasan:

  1. hahhahahhah.. memang jahat argh!!!

    BalasPadam
  2. hahahahahahah..jahat gilerrrr.pendengki nie..pahtu buat muka tak bersalah..

    BalasPadam
  3. hahahahha
    x mo2
    jom kite sesame jatoh!

    BalasPadam
  4. mengong ah..jahat gile..kejam dow.

    BalasPadam
  5. ahhaha.. chomelnya.. slamat berbuka.. :)

    BalasPadam
  6. salam...cian...

    mmg jahat betul...:)

    BalasPadam
  7. hehehehehe....nakal sungguh tangan dia, sempat lagi tu aniaya kawan!

    BalasPadam
  8. haha. nak buat kat adek la . haha

    BalasPadam
  9. hahahah ,, penguin pn jahat -..-''

    BalasPadam
  10. ahahahahahha...mampu gelak jew....hahahaha.....comey ^^

    BalasPadam
  11. ahahahahaha..kelakar gilaa >,<
    btw, sangat comel even jahat -.-"

    BalasPadam
  12. lawak btol la.. nasib baik comel.. tak jadi nak marah.. kehkehkeh

    BalasPadam
  13. hahaha...jahat gler itu penguin....PHD betul...

    BalasPadam
  14. giler jahat..tapi cute la penguin tuh ..heh

    BalasPadam
  15. kejam r penguin tuh. abang ben tlg kasi pijak itu penguin skali. >,<"

    BalasPadam
  16. Noti..noti..noti... hehehehehehe...

    BalasPadam
  17. hahahahaha..comel pulak dah tu...

    BalasPadam
  18. adeh ni dah kes buli ni...

    BalasPadam
  19. tergamak wat camtu... jahat betul..haaha

    BalasPadam
  20. Jahat gila. Lepas tu buat muka tak besalah. -_- hahaha~

    BalasPadam
  21. haha , comel gila ng muka tak besalah camtu :D

    BalasPadam
  22. kejam gile a,selamber derk dy je men tolak.xbaik betul,hahaha!

    BalasPadam
  23. hahahaha .. jahat .. abg ben ade macam ni x ?? heheee ...

    BalasPadam
  24. video edit ni ben... eh? ke original? hahaha... x kesahlah, janji ada pengajaran dlm tu

    thanks ben!

    BalasPadam

Peringatan



Ini adalah blog peribadi. Tidak terkait dengan mana mana parti politik walaupun ada artikal berbaur politik secara ringan. Sebarang pendapat yang saya luahkan di sini adalah dari saya sendiri ,tidak melibatkan mana mana pihak kecuali jika saya letakkan nama pemiliknya.

Sebarang PRINT SCREEN terhadap blog ini adalah dilarang kecuali atas keizinan tuan punya blog iaitu, Ben Ashaari. Saya tidak teragak agak mengambil tindakan undang undang jika hak persendirian ini dicabuli , sengaja atau tidak sengaja. Amaran dah diberikan. Sapa suruh tak baca !

Pendapat penulis tidak semestinya kekal. Boleh berubah bila ada maklumat tambahan yang punya bukti atau fakta yang lebih sahih.

Jika ada sebarang pertanyaan atau penambahbaikan , boleh hubungi saya melalui email.

Terima Kasih ..

BEN ASHAARI

Blogger Sejak 2009


Dikuasakan oleh Blogger.