Salam Aidilfitri dari Nurul , si artis ...

 

image

Woww.. peeewitttt... ehemm.. weeeeee... guullpppp... Salam Aidilfitri juga pada Nurul .. Cantik bodi... sesuai sungguh pakai di hari raya ..

Teringat kat seorang artis di tahun 90'an ... Mmg mantapp bodi dia .. Tiba-tiba eksiden ... Sekelip mata berubah .. Hurm.... Sama sama kita fikirkan yer ..

Sumber : Dezaman

22 ulasan:

  1. saya kenal kat artis tuh abg ben yang eksiden tuh. bydway, same2 lah kite jangan alpa dengan nikmat yang diberi ^^

    BalasPadam
  2. Tgh nak cantik le ni BA...hari2 pakai PB..kekekeke

    tak cntik x tau le aku ni!!! huhuhuhu

    BalasPadam
  3. ermmm... y tu mesti zaiton sameon kan kan kan.... hehehe

    BalasPadam
  4. kesiAN..DI BULAN PUASA PULAK TU ..

    BalasPadam
  5. hari raya pun nak seksi ker, nurul...aishhhh

    entri last:
    http://adrianaizat.blogspot.com/2011/08/thank-you-for-your-blog-on-adolescents.html

    BalasPadam
  6. manusia ni mcm2... lagi kita larang, lagi dibuatnya...sabau jerlah..

    BalasPadam
  7. photoshop, tangan besar sebelah kecik sebelah.....

    BalasPadam
  8. sgt ketat baju tu...woooowwww

    BalasPadam
  9. adehhhhh...kenapalah begini?

    BalasPadam
  10. kenalah fikir banyak 100kali sebelum buat. sedih dalam hati ni. :(

    BalasPadam
  11. cam tau jer sapa.. ank dia meninggal msa kejadian tu kan.. sy takde lgi kot msa tu.. ntah.. tpi mcm tau kisahnya

    BalasPadam
  12. makin jadi janda..makin seksiii lol...huhu..puaser2 ni..kureng pahala nengok cm ni

    BalasPadam
  13. erm ...kat belakang tu gambar lam masjid kan ???

    BalasPadam
  14. seksi...nak jadi jande meletop kot!

    BalasPadam
  15. puasa-puasa ni. tak nak la terjebak mengaibkan sesiapa. apatah lagi mengumpat keji. doakan je dia berubah. peace ^_^

    BalasPadam
  16. hamboiiii . ni kad raya ke ape ? kekekek . ^___^

    BalasPadam
  17. o mak aih....pose ke idak ni???

    BalasPadam
  18. ala, ni photo editing jer abg ben. tgk jer kak engku. kat gambar bkn main meletop body, sekali live, mau meletop bijik mata tengok. hahaha

    BalasPadam
  19. adeh... ni yg malas nak kurus ni.. asal kurus je seksi.. asal kurus je seksi...

    BalasPadam

Peringatan



Ini adalah blog peribadi. Tidak terkait dengan mana mana parti politik walaupun ada artikal berbaur politik secara ringan. Sebarang pendapat yang saya luahkan di sini adalah dari saya sendiri ,tidak melibatkan mana mana pihak kecuali jika saya letakkan nama pemiliknya.

Sebarang PRINT SCREEN terhadap blog ini adalah dilarang kecuali atas keizinan tuan punya blog iaitu, Ben Ashaari. Saya tidak teragak agak mengambil tindakan undang undang jika hak persendirian ini dicabuli , sengaja atau tidak sengaja. Amaran dah diberikan. Sapa suruh tak baca !

Pendapat penulis tidak semestinya kekal. Boleh berubah bila ada maklumat tambahan yang punya bukti atau fakta yang lebih sahih.

Jika ada sebarang pertanyaan atau penambahbaikan , boleh hubungi saya melalui email.

Terima Kasih ..

BEN ASHAARI

Blogger Sejak 2009


Dikuasakan oleh Blogger.