Serampang dua mata ...

by - Khamis, Ogos 04, 2011

 

Dua hari ni , ramai dok ingat aku 'hangin' memanjang .. Entri asyik dok marah jer ... Hehehe.. Ye ker ?? Aku marah ker  ? Kat sapa ? Erk.. aku pon nak tau gak neh ..

Kalau korang yang biasa baca entri aku ni , pasti akan tau ... Entri aku ada 'mood' .. Untuk menghasilkan entri yang ada 'mood' , bukan mudah .. Seolah olah aku sedang bercakap dengan mereka .. kan ? Lalu mereka memberi respon dengan meninggalkan komen ...

Selain dari itu , dalam diam aku cuba 'mendidik' blogger blogger yang muda ni erti berblogging dengan penuh etika .. Cara 'berdepan' dengan pembaca yang pelbagai karenah .

Selain dari itu blogger blogger muda ini akan dapat  membaca komen komen semangat dari rakan rakan pembaca mahupun blogger terhadap satu satu isu 'panas' .. Secara tidak langsung , mereka tahu bahawa bukan saja mereka menghadapi masalah tetapi ramai lagi ..

Isu-isu begini , setiap hari akan kita jumpa bila bergelar bloger .. Yang penting , bagaimana kita menanganinya ..

You May Also Like

11 comments

  1. setuju dengan abg ben. blog abg ben yang bersifat serampang dua mata ni memang buat kita para blogger dan edy sendiri untyuk tafsir isi tersurat dan tersirat entri2 abg ben. memang terbaiklah.

    BalasPadam
  2. bukan senang nak puaskan hati ramai orang kan? janji kita ikhlaskan diri sudah,salam ramadhan,

    BalasPadam
  3. :) ramadhan mengajar kita lebih sabar dan mengingati NYA sebagai pencipta

    BalasPadam
  4. tu lah tu.. bukan senang nak puaskan hati smeua orang bak kata MTT.... lagi ramai yang tgu kita bukan untuk kejayaan kita tapi silap kita dan terus menyerang kita bertubi-tubi

    BalasPadam
  5. hehehe..
    bukan Marah..melepaskan kegeraman kan abg BA?
    weee~ xpe..kami pembace setia akan paham..
    tanx abg ben..mberikan teladan dalm setiap entru =)

    BalasPadam
  6. Salam En.Ben...sabo jer la (apa yg penting kerjasama)merepek jer mama ni tu lagu wonder pet x termasuk kat sini ye sori...bukan apa hidup ini penuh dgn dugaan lagi2 bulan pose mcm ni lg lah byk dugaannya...itu yg kene byk bersabo yer En.Ben...:)

    BalasPadam
  7. eh,tak perasan pulak entri marah2..takder pun..entry emosional adalah..hahahaha..tp bui mmg suka baca entry abg ben,ringkas tp padat mcm body abg ben..hahahaha..(pap,tampar diri sendiri..bulan puasa pun sempat mengataiii..)

    BalasPadam
  8. Masalah Datang, Dan Pergi Bila Selesai, Datang dan Pergi, Datang dan Pergi Mematangkan Diri. X sah Idup Tanpa Diuji.Ujian Menentukan Tahap Keimanan

    BalasPadam
  9. hihi...tah kenapa eh..
    bulan puasa ni makin banyak dugaan..komen2 di blog...komen2 di FB pon sama naek...

    btw..tw en BEn..mengajar blogger menjadi rasional :)

    BalasPadam
  10. saya kalu takde mood mmg x boleh tulis lah ben...runsing. i couldnt write. kalau saya tulis nnti jadi entry melepaskan marah.

    BalasPadam
  11. tapi saya selak2 entry ben...xde lah yg emosi. semua yg cool je. good job ben. :)

    BalasPadam