Spiderman 2012 dijangka ditangguhkan kerana ..



SPIDERMAN bz belajar menari untuk join contest MARi MENARI .. 

Arghhhhhhhhhhhhhhhhhhh ..


18 ulasan:

  1. heheheh... habang beng tengah tension ek ^^

    BalasPadam
  2. HAHA. ingat nape -----------"

    BalasPadam
  3. Dah tau dah pasai li. Dia tengah menari nyanyi lagu "Asalehehalehe" dan sambungannyaa. Memang lawak kalau dengar sekali dengan lagu tuh

    BalasPadam
  4. hahahaha
    ala...benti la menari..cpt2 la buat pilem...

    BalasPadam
  5. wahahaha..cik tija yg demam pun boleh gelak smpai tergolek²..

    abg ben tgh keboringan latu..

    BalasPadam
  6. sy pon top 5 peserta mari menaghi...

    jom bace ni superben...:)

    http://puncakparis.blogspot.com/2011/08/syahdunya-malam-lailatul-qadar-menjelma.html

    tq

    BalasPadam
  7. hahaha sakit perot gelak

    BalasPadam
  8. entry santai.. senyum je tgk ;)

    BalasPadam
  9. hahaha! hampeh aaa daddy to be ni kenakan orang heheheh

    BalasPadam
  10. moralnya...janganlah letak kartun menari2 ni kat blog, mengganggu je untuk kita baca blog tu kan? heheheee

    BalasPadam

Peringatan



Ini adalah blog peribadi. Tidak terkait dengan mana mana parti politik walaupun ada artikal berbaur politik secara ringan. Sebarang pendapat yang saya luahkan di sini adalah dari saya sendiri ,tidak melibatkan mana mana pihak kecuali jika saya letakkan nama pemiliknya.

Sebarang PRINT SCREEN terhadap blog ini adalah dilarang kecuali atas keizinan tuan punya blog iaitu, Ben Ashaari. Saya tidak teragak agak mengambil tindakan undang undang jika hak persendirian ini dicabuli , sengaja atau tidak sengaja. Amaran dah diberikan. Sapa suruh tak baca !

Pendapat penulis tidak semestinya kekal. Boleh berubah bila ada maklumat tambahan yang punya bukti atau fakta yang lebih sahih.

Jika ada sebarang pertanyaan atau penambahbaikan , boleh hubungi saya melalui email.

Terima Kasih ..

BEN ASHAARI

Blogger Sejak 2009


Dikuasakan oleh Blogger.